آیین تحلیف شوراهای دوره چهارم شهرو روستا و عشایر شهرستان شهرضا برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، امام جمعه شهرضا در این آیین تصریح کرد : برای پیشبرد بهتر امور در شوراها باید از اتاقهای فکری که در آن از افراد صاحب نظر عضو هستند استفاده شود .

حجت الاسلام یعقوبی اذعان داشت : اعضاء شوراهای اسلامی باید با مشورت و عقل جمعی خود امور را تدبیر کنند نه اینکه افرادی از بیرون امور را به انها دیکته کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تآکید کرد : کار شوراها باید بدون حاشیه و خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه کار منتخبان مردم در شوراها باشد چون حاشیه سازی و قانون گریزی آفت کار شورا ها است .

امام جمعه شهرضا فعالیتهای فرهنگی را از اساسی ترین کارهای شورا برشمرد و گفت : باید سعی کنیم افکار مردم را فرهنگی کنیم و کارهای عمرانی نباید مخل کارهای فرهنگی باشد .

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت : شوراهای اسلامی باید صحنه ی حل اختلافات قومی و جمع آرای مختلف در جهت خدمت به مردم و آبادانی مناطق باشد .

فرماندار شهرضا نیز در این آیین شوراهای اسلامی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و تعامل بیش از پیش اعضاء شوراها با مسئولان اجرایی شهرستان را خواستار شد.

سید محمد باقر محمدی تصریح کرد : شوراها باید به اهدافی همچون کاهش تصدی گری دولت و اصلاح روند اجرایی با کاهش حجم دولت توجه ویژ داشته باشند که این امور از کارکردهای مهم شوراها در مناطق شهری و روستایی است .

وی تاکیدکرد : قانون مداری و پرهیز از قانون گریزی باید از ویژ گی های اصلی شورای دوره چهارم باشد س /.

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، اسلامی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.