داستان کوتاه «نامه ای به خدا» نوشته «گریگور یولوپس فوئنتس» از مجموعه داستان «تلخ عین عسل» روز یکشنبه 17 شهریورماه ساعت 17 در برنامه باهم بخوانیم فرهنگسرای فردوس خوانش و نقد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، نود و ششمین نشست با هم بخوانیم فردوس با حضور «جعفر توزنده جانی» کارشناس و منتقد ادبی، پس از خوانش گروهی داستان به بررسی و معرفی اثر اختصاص می یابد.

داستان «نامه ای به خدا» نوشته «گریگور یولوپس فوئنتس» نویسنده اهل مکزیک، از «تلخ عین عسل» مجموعه داستان هاي كوتاه طنز جهان است که توسط «اسدالله امرايي» گردآوری شده است.

خاطرنشان می شود؛ «تلخ عین عسل» دومين شماره از مجموعه ادبيات و مشتمل بر 29 داستان كوتاه طنز جهان است که «رام كننده شير» ويكتور آردوف (روسيه)، «شاهد پرونده» ايروين‌شاو (آمريكا)، «محاكمه» اسلاومير مروزك (لهستان)، «نامه‌اي به خدا» گريكوريولوپس فونتنس (مكزيك)، «بازي بزرگان» سرگيوراميرز (نيكاراگوئه)، «جنگ و صلح» مواسير اسكلير (برزيل)، «واقعيت را عرض مي‌كنم » خوان خوسه آرئولا (شيلي) اسامي برخي از داستان‌ها و نويسندگان آنها در این مجموعه داستان است.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس حاصل نمایند.

گفتني است؛ همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار