امام جمعه دماوند گفت: افشای اسناد دخالتهای آمریکا، عامل اثبات حقانیت اسلام است و توطئه های دشمنان برای از بین بردن این حقانیت باید برای مردم جهان بازگو شود.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این بازگویی برای آن است تا دشمنان نتوانند با انحراف افکار عمومی، به جنایات خود ادامه دهند همچنانکه در حال حاضر این اتفاق در مورد سوریه افتاده است.

وی ادامه داد: در جریان حوادث سوریه، آمریکا با ادعای مبهم در مورد بکار گیری سلاح شیمیایی در سوریه، بحث حمله نظامی به این کشور را مطرح کرده است، این همان امریکایی است که بنابر اسناد منتشر شده در جریان حملات شیمیایی به ایران، با عراق همکاری کرد.

علاءالدینی افزود: امروز نیز بیداری اسلامی در سوریه باری آمریکا و همدستانش در منطقه، غیر قابل تحمل است لذا با اتهامات واهی و به بهانه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی به دنبال جنگ در این کشور هستند، البته نشانه ها حاکی از ان است که حمله ای اتفاق نخواهد افتاد و این مساله بیشتر یک ابزار و جنگ روانی برای دستیابی به اهداف است.

امام جمعه دماوند حجت الاسلام علاءالدینی با ذکر برخی دلایلی که مانع حمله نظامی آمریکا به سوریه می شود، افزود: زمانبر بودن اثبات ادعای آمریکا و دخالت سازمان ملل و بررسی صحت این ادعا، ترس از محکومیت جهانی برای آمریکا، ترس از نابودی اسرائیل، هدف مبهم از حمله نظامی و... از جمله دلایلی است که مانع حمله نظامی آمریکا به سوریه می شود و نشان دهنده این است که طرح حمله نظامی تنها ابزاری برای جنگ روانی است.

وی ادامه داد: آمریکا و همدستنش به دنبال انحراف افکار عمومی منطقه و جهان از حوادث مصر، اعتراضات مردم بحرین، جنایات اسرائیل و.. هستند تا بتوانند به توطئه های خود در این کشورها ادامه دهند.

علاءالدینی افزود: پیامی که این جریانات به دنبال دارد این است که نه تنها نباید به وعده ها و شعارهای پر زرق و برق سلطه گران دل بست، بلکه باید هر روز بیش از پیش خط مقاومت و ایستادگی در برابر این مستکبران را تقویت کنیم./س


برچسب ها: اسناد ، آمریکا ، اسلام ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.