مدیر هماهنگي ترويج سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي گفت: ارايه راهبردهايي براي توليد محصول سالم و باکيفيّت و درنهايت ارتقاء ميانگين توليد محصولات را مي توان از جمله برنامه هاي مهم ترويجي دانست.

علی رُخ افروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: استفاده صحيح از منابع پايه و توانايي رقابت محصولات توليدي در داخل و خارج از کشور را باید از مهم ترين اهداف ترويج تلقّی کنیم.

وي ترویج را عاملی برای از تغییر رفتار های فنّی کشارزان دانست و تشريح کرد: ترويج با غني سازي علمي و فنّي کشاورزان موجبات تغيير رفتارهاي فني کشاورزان را فراهم مي کند.

رُخ افروز ادامه داد: جلب مشارکت توليدکنندگان درحفظ و صيانت از منابع طبيعي و محيط زيست در برنامه هاي کارشناسان سازمان گنجانده شده است.

مدیر هماهنگي ترويج سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي یادآور شد: تغيير نگرش و بينش توليدکنندگان را مي توان از مهم ترين جنبه هاي توسعه منابع انساني قلمداد نمود.

رُخ افروز با اشاره ای به نقش پُررنگ ترویج در آماده سازی بهره برداران تاکيد کرد: آموزش و ترويج در اين تغيير نگرش توليدکنندگان نقشي پُررنگ دارد/س

برچسب ها: تولید ، محصولات ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.