روند اختصاص اعتبار و تکمیل پروژه های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور همچنین، در مورد روند اختصاص اعتبار به پروژه های حوزه مسکن استان بحث و تبادل نظر شد.

مجید جلیل سرقلعه اظهار داشت: در این نشست مشترک همچنین اختصاص اعتبار به منظور تکمیل طرح های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه فولاد استان، راه آهن، سد خرسان 3، پتروشیمی لردگان مورد تاکید قرار گرفت و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی نیز بر حل مشکلات اعتباری این طرح ها با حضور نمایندگان مردم در مجلس تاکید کردند.

نماینده مردم شهرستان  لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز مقرر شد، تیم های رایگان چشم پزشکی و دندانپزشکی از تهران در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافته و همراه با متخصصان این استان به مردم، خدمات رایگان ارائه دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.