مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند، لايحه اصلاح قانون بودجه92 بعد از تعطيلات مجلس بررسي مي‌شود، رأی نیاوردن اصلاحیه قانون بودجه به دلیل ایرادات فنی نمایندگان بود و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند


رئیس و اعضای مجلس خبرگان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

لايحه اصلاح قانون بودجه92 بعد از تعطيلات مجلس بررسي مي‌شود

معاون امور تقنيني معاون امور مجلس رئيس جمهور از بررسي مجدد لايحه اصلاح قانون بودجه 92 بعد از تعطيلات 2 هفته‌اي مجلس خبر داد.

رأی نیاوردن اصلاحیه قانون بودجه به دلیل ایرادات فنی نمایندگان بود
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت گفت: علت رأی نیاوردن اصلاحیه قانون بودجه ایرادات فنی تخصصی نمایندگان مجلس بود.

ضرورت همگرايي تمام ظرفيت‌هاي رسانه‌اي كشور و مقابله با جريان سازي خبري دشمنان
در جلسه ستاد تبليغات دفاعي كشور با توجه به سياست‌ها، اهداف آمريكا، رژيم غاصب صهيونيستي و متحدان منطقه‌اي آنها در انتشار اخبار جعلي و توجيه اقدامات نظامي عليه ملت مسلمان و مقاوم سوريه، ضمن تعيين سياست‌هاي كلي، بر ضرورت همگرايي تمام ظرفيت‌هاي رسانه‌اي كشور و مقابله با جريان سازي خبري دشمنان تاكيد شد.

آیت‌الله دري‌نجف‌آبادي: بايد از تزريق پول پرقدرت در اقتصاد ملي جلوگيري كرد/ حجت‌الاسلام رئيسي: توجه ویژه مجلس خبرگان نسبت به دغدغه‌هاي مردم
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه بايد از تزريق پول پرقدرت در اقتصاد ملي جلوگيري كرد، گفت: بايد تلاش كرد تا ضرورت‌هاي جامعه تحت فشارهاي غلط و مزدورانه آمريكا قرار نگيرد.

آئين دادرسي كيفري نيروهاي مسلح و جرائم رايانه‌اي در دستور كار كميسيون قضايي

عضو كميسيون قضايي از در دستور كار قرار گرفتن رسيدگي به آئين دادرسي كيفري نيروهاي مسلح و آيين دادرسي رسيدگي به جرائم رايانه‌اي در اين كميسيون خبر داد.

چه نهادهایی وظیفه نظارت بر تخلفات فضای مجازی را به عهده دارند؟

يك كارشناس فضاي مجازي، گفت: کارگروه "تعیین مصادیق محتوای مجرمانه" مستقر در دادستانی کل کشور، مهم‌ترین نهاد بررسی تخلفات فضای مجازی است، که نهادهای انتظامی و امنیتی از جمله نیروی انتظامی نیز بر اساس قانون در این کارگروه عضویت دارند.

احکام اسلامي براي "ديه اعضا" چه مبالغي را در نظر گرفته است؟

هــریک از اعضـای بدن دارای دیه‌ی خــاصی هستند که طبق شرایط مختلف به آنهــا تعلق می‌گیرد، مو، دست، پــا، چشم و بقیه اعــضای بدن هــر کدام دیه مخصوص به خودشون را دارند، که نسبت به دیه کامل در نظر گرفته می‌شود.

حمله نظامي به سوريه، فرمايش امام خمینی(ره) مبني بر محو غده سرطاني منطقه را تحقق مي‌بخشد
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به تحولات اخير سوريه و احتمال حمله نظامي به اين کشور، گفت: همچنان که امام(ره) فرمودند و خط قرمزهاي نظام را ترسيم کردند، آمريکا نمي‌تواند هيچ غلطي کند و حمله نظامي به سوريه، فرمايش ايشان مبني بر محو غده سرطاني منطقه را تحقق مي‌بخشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار