سامسونگ دیشب در کنفرانس مطبوعاتی در IFA2013 از محصولات جدید خود رونمایی کرد، که شاید بتوان شاخص ترین آنها را گلکسی نوت 3 نامید، محصولی که هنوز به میدان نیامده، باید با رقیب سرسختی مانند اکسپریا z اوترا به رقابت بپردازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نسل جدید فبلت گلکسی نوت سامسونگ، مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ دی از نوع سوپر آمولد است، نوت 3 در بخش سخت افزار مانند گلکسی اس 4، با 2 پردازنده تولید شده است، این محصول از پردازنده 4 هسته ای با قدرت 2.3 گیگاهرتز برای نسخه LTE و پردازنده 8 هسته ای 1.9 گیگاهرتزی اگزینوس 5 اکتا به همراه رم 3 گیگابتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از میکرو اس دی و چیپ گرافیکی آدرنو 330 در مدل LTE استفاده می کند.


در بخش ارتباطی نیز پشتیبانی از شبکه های بی سیم (Wifi)، بلوتوث نسخه ی 4، NFC، GPS، GLONASS و IR Remote Control به همراه پورت MHL نسخه 2 در نوت 3 تعبیه شده است، که امکانات کاملی به حساب می آید.


قابل ذکر است که کاربر توسط IR Remote Control می تواند به راحتی از فبلت خود برای کنترل دیگر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون های هوشمند این کمپانی استفاده کند.


سامسونگ در نوت 3 از دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه LED Flash با قابلیت ضبط ویدیوی 4K-Ultra HD استفاده می کند، همچنین این فبلت قابلیت بخش صدای اولترا اچ دی را دارد. باتری گلکسی نوت 3، 3200 میلی آمپری است، همچنین سامسونگ برای استفاده بهتر از قلم S Pen از یک لانچر به نام Air Command استفاده کرده است.


نوت 3 دارای وزن 168 گرمی می باشد و  ضخامت  آن 8.3 میلی متر است، این محصول با اندروید نسخه 4.3 عرضه می شود و از تاریخ 25 اکتبر در 125 کشور جهان از جمله ایران در دسترس خواهد بود.
برچسب ها: گلکسی ، سامسونگ ، فبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار