در روز دوم جام ملتهای بسکتبال اروپا اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی مقابل اسلوونی شکست خورد و تیم آرژانتین نیز در شروع دور دوم جام ملتهای آمریکا از پورتوریکو باخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی دو دوره جام ملتهای اروپا در روز دوم جام ملتهای 2013 با نتیجه 78 بر 69 مقابل اسلوونی میزبان بازیها شکست خورد. ستاره تیم اسلوونی که در دور قبلی جام جهانی تحت هدایت بچیروویچ قرار داشت،‌ گوران دراگیچ با 18 امتیاز،‌ 6 ریباند، هفت پاس گل و دو توپربایی بود و مارک گسول با 17 امتیاز و هفت ریباند بهترین بازیکن اسپانیا بود.

تیم کرواسی که در روز اول شکست سنگینی مقابل اسپانیا داشت با نتیجه 77 بر 76 گرجستان را شکست داد.

تیم فرانسه بعد از غافلگیری روز اول 88 بر 65 بریتانیا را برد. باتوم 17 و پارکر 16 امتیاز برای فرانسه به دست آوردند. در مقابل تیم آلمان که برد خوبی برابر فرانسه به دست آورده بود 77 بر 73 از بلژیک شکست خورد.

تیم های چک، لاتویا، لیتوانی، صربستان و اوکراین دیگر تیمهای برنده در روز دوم بودند.

از طرفی در دربی اسکاندیناوی تیم فنلاند موفق به شکست 81 بر 60 سوئد شد. ایتالیا برد خوبی با نتیجه 90 بر 75 برابر ترکیه به دست آورد و یونان 80 بر 71 روسیه را برد.

پورتوریکو بدون باخت پیش می رود

در شروع دور دوم جام ملتهای آمریکا هم تیم پورتوریکو با پیروزی مقابل آرژانتین توجهات را به خود جلب کرد. پورتوریکو که در دور اول بازیها باختی را تجربه نکرده بود با نتیجه 94 بر 80 آرژانتین قدرتمند را شکست داد.

تیم دومینیکن 78 بر 60 مقابل جامائیکا؛ کانادا 89 بر 67 مقابل مکزیک و ونزوئلا 70 بر 64 مقابل اروگوئه برنده شدند.

بازیهای دور دوم آمریکا تا روز یکشنبه ادامه دارد. در این دور تیمها از جایگاه یک تا هشت رده بندی شده و چهار تیم اول به نیمه نهایی راه پیدا می کنند./مح
برچسب ها: جام ، ملتهای ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار