مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه برنامه های فرهنگی و اجتماعی با شبکه رادیویی سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد : فعالیت های فرهنگی و اجتماعی یکی از اولویت های اساسی این مجموعه است که در سال های اخیر به عنوان یکی از مسئولیت های اصلی مدیریت شهری در این پهنه فرهنگی و گردشگری دنبال می شود.
 
 وی افزود : بر اساس تفاهم نامه امضا شده با شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقرار استودیوی دائمی ، در مناسبت های فرهنگی و اجتماعی سال، بوستان های مختلف اراضی میزبان مراسم ها، جشنواره ها و ویژه برنامه های فرهنگی خواهد بود.
 
 ملاصالحی با اشاره به تکمیل پهنه گردشگری اراضی عباس آباد تصریح کرد : این اراضی با توجه به ویژگی های متمایزی که داراست همه روزه میزیان هزاران نفر از شهروندان تهرانی است و برگزاری این چنین برنامه هایی می تواند در معرفی و الگوسازی سبک زندگی اسلامی و ایرانی قدم مؤثری باشد.
 
 مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: ارتقای فرهنگ شهروندی و آگاهی های سلامت شهروندان، بهبود شیوه های شهرنشینی و سلامت محیط از جمله اهداف این فعالیت مشترک است که توسط حوزه فرهنگی و اجتماعی شرکت دنبال می شود./ف
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار