نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه تازه افتتاح شده خلخال به کوثر به نام راه جایگزین سد گیوی راه مناسبی برای استفاده اهالی منطقه جنوب استان نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه افزود: راهی که هفته گذشته با حضور استاندار اردبیل به عنوان راه جایگزین سد گیوی افتتاح شد یک راه فرعی غیر استاندارد ، برفگیر و فاقد ایمنی لازم است .

وی بیان کرد : این راه دور دریاچه سد گیوی که از سوی مسوولان در روز افتتاح به عنوان راه جایگزین خلخال به اردبیل در محل احداث سد گیوی معرفی شد فاقد هرگونه معیارهای یک راه ایمن برای عبور مردم بوده و در هیچ شرایطی نمی تواند به عنوان یک راه مناسب در همه فصول سال مورد استفاده مردم و مسافران واقع شود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت : در کنار غیرکاشناسی بودن این راه موضوع بلاتکلیفی باغداران و مالکان اراضی واقع شده در بستر سد و نیز صاحبان اماکن تجاری کنار جاده فعلی خلخال به گیوی در محل احداث سد گیوی نیز بعنوان یک مشکل مطرح می باشد .

جعفری بیان کرد: راه دور دریاچه باید علاوه بر داشتن مشخصات فنی بالا و تطابق با استانداردهای تعیین شده بتواند روستای هواشانق را از بن بست فعلی خارج و مشکل مناطق یک و دو شهرگیوی را نیز حل کند.

وی افزود: احداث یک راه مناسب و زیبا در دور دریاچه سد گیوی می تواند زمینه کافی برای حضور انبوه گردشگران در این منطقه و رضایت عمومی مردم را فراهم کند/س.


برچسب ها: اردبیل ، راه ، جدید ، خلخال ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.