امام جمعه بندرعباس گفت: متهم کردن سوریه به حمله شیمیایی اتهام بزرگ آمریکایی هاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: آمریکایی ها دنبال بهانه هستند و می خواهند با طراحی دروغی بزرگ به سوریه حمله کنند اما مردم سوریه همیشه آماده دفاع از وطنشان هستند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس مهم خبرگان رهبری گفت: در اجلاس خبرگان رهبری مسایل مهم اجتماعی، اقتصادی و جهان اسلام بررسی شدو نقطه نظرات خبرگان رهبری همواره برای پیشرفت نظام و رفع موانع موثر بوده است.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری مبنی براینکه ایستادگی ها پایه نظام را مستحکم کرده است افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب همواره باید مورد توجه و راهنمای عمل همه باشد.

امام جمعه بندرعباس به ولادت حضرت معصومه و روز دختر اشاره کردو گفت: حضرت معصومه نماد پاکی و عصمت است وخانواده ها ،مراکز دانشگاهی ،معلمان و مراکز آموزشی باید دختران را با الگوی زندگی حضرت معصومه بیشتر آشنا کنند.

آیت الله نعیم آبادی فرضیه حج را به عنوان مکتب تقویت اسلام دانست و افزود: فرضیه حج مظهر عدل الهی و مبارزه با تبعیض نژادی در عالی ترین شکل است و زائرانی که عازم حج هستند باید پیش از اعزام به طور کامل با این فرضیه الهی آشنا شوند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز سینما گفت: امروز زبان فیلم یکی از گویا ترین زبانهاست که می تواند حامل فرهنگ اسلام در دورترین نقاط دنیا باشد./س

برچسب ها: امام ، جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.