معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران از انجام موفقيت آميز عمليات شبانه امداد و نجات 2 دختر جت اسكي سوار گرفتار در دريا، در آبهاي ساحلي حوزه بندر نوشهر خبر داد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران؛ سعيد كياكجوري با اعلام اين مطلب اظهارداشت : پيرو گزارش دريافتي از سوي مركز هماهنگي و جستجو و نجات دريايي اداره كل مبني بر مفقود شدن يك فروند جت اسكي در محدوده 10مايلي آبهاي ساحلي بندر نوشهر ، بلافاصله گروه امداد و نجات دريايي اداره كل بوسيله شناور ناجي به همراه 2 قايق هميار به منطقه اعزام شد.

وي افزود : خوشبختانه در كمتر از دو ساعت عمليات جستجو، اعضاي تيم موفق به پيداكردن جت اسكي و نجات راكبان آن در فاصله يك مايلي از ساحل در محدوده پلاژ آرام اندرور واقع در20كيلومتري شهرستان نوشهر و انتقال آنان به ساحل مي شوند.

معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران دور شدن از ساحل و نقص فني جت اسكي را از دلايل وقوع اين حادثه عنوان كرد و خواستار رعايت نكات ايمني از سوي دارندگان شناورهاي تفريحي در جهت پيشگيري از هرگونه سانحه ناگوار دريايي شد.

كياكجوري با اشاره به مشكلات مربوط به انجام هرگونه عمليات امداد دريايي در شب، خاطرنشان كرد : با توجه به مهارت و آشنايي تيم جستجو و نجات دريايي اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران با جريان هاي آبي و بادي منطقه و همكاري خوب قايق هاي هميار ناجي، خوشبختانه اين عمليات با موفقيت به پايان رسيد و هر دو نفر گرفتار در دريا نجات يافتند.

وي همچنين از كليه گردشگران خواست در صورت وقوع هرگونه سانحه دريايي در سواحل مازندران(حدفاصل بابلسر تا رامسر) مراتب را از طريق تلفن همراه اول يا ايرانسل به شماره 1550 (بدون پيش شماره) به مركز جستجو و نجات دريايي بندر نوشهر اعلام كنند.
برچسب ها: دریا ، راه ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار