فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: هشتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی از امامزاده سید سلیمان فخرآباد مشگین‌شهر کلید می‌خورد تا این جشنواره حال و هوای معنوی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حمید عباداللهی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در اردبیل اظهار داشت: ما در حالی میزبان این جشنواره بین‌المللی و عظیم هستیم که سال‌ها است ایرانیان از نور و عظمت ثامن‌الحجج بهره‌مند بوده و عنایت آن حضرت فرا شمول و فرا مرزی است.

ویگفت: ما با میزبانی آیین افتتاحیه این جشنواره سعی می‌کنیم ادای دینی به امام هشتم کرده باشیم و در کنار امامزاده سید سلیمان فخرآباد که از نوادگان امام رضا (ع) هستند، سعی می‌کنیم آیینی معنوی با عطر فرهنگ رضوی را به شایستگی برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهرخاطرنشان کرد:19 شهریورماه اختتامیه این جشنواره در امامزاده سید سلیمان فخرآباد با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار شده و عموم مردم با شرکت گسترده در این جشنواره عرض ارادتی به محضر امام هشتم می‌کنند.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز یادآور شد:‌ آیین اختتامیه این جشنواره نیز در 21 شهریورماه در مجتمع فدک اردبیل برگزارمی‌شود و از منتخبان این جشنواره در رشته‌های مختلف مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابهتال و مقالات برتر تجلیل می‌شود.

منصور شرفی گفت: ما ایرانیان به وجود امام هشتم و بارگاه مقدس آن شخصیت بزرگوار افتخار می‌کنیم و معتقدیم که تمام نعمت‌های الهی که نصیب این مرز و بوم شده همه در سایه توجهات امام هشتم بوده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این جشنواره سرآغاز خوبی برای هنرمندان در ادامه مسیر خلق آثار معنوی و ارزشی باشد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم ادای دینی را به ائمه اطهار و امام رئوف و مهربان ثامن‌الحجج داشته باشیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، مدیحه ، سرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.