پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس 90 دقیقه بی هدف فوتبال بازی کردند تفکرات هر 2 مربی این بود که تیمشان بازنده دربی نباشد بدترین هت تریک مساوی ها در این بازی رقم خورد.

صادق ورمرزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی دربی 77 بیشتر مبتنی بر یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود و بار فنی نداشت جدالهای تن به تن، تخریب توپهای حریف سر لوحه کار سرخابی ها در این بازی بود.

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: استقلالی ها در زمین خودشان دفاع می کردند تا مانع حرکت 2 فوروارد سرعتی پرسپولیس شوند. پرسپولیسی ها هم در زمین حریف دفاع می کردند و اجازه بازی سازی به آبی پوشان را نمی دادند به هر حال یک بازی معمولی، پر برخورد و فیزیکی از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم.

 وی درباره دلایل تساوی های سرخابی ها در دربی بیان کرد: عدم امنیت شغلی مربیان هر 2 تیم و تعداد کم بازی سرخابی ها با یکدیگر عوامل تساوی های زیاد این 2 تیم در دربی ها است یک مربی می داند که اگر  بازی دربی را تیمش ببازد احتمال تغییرش وجود دارد به خاطر همین برای این بازی استرس دارد.

ورمزيار در ادامه اظهار داشت:  ال کلاسیکو در اسپانیا چندین مرتبه در طول یک سال برگزار می شود اما سرخابی ها فقط دوبار رود رو یکدیگر قرار می گیرند به هرحال تکرار بازی دربی باعث می شود که حساسیت کمتری برای تیم های سرخابی و تماشاگران ایجاد شود.

 پیشکسوت تيم فوتبال استقلال تصریح کرد: به هر حال قلعه نویی بیشتر از علی دایی تحت فشار بود و به این مساوی نیاز داشت آبی پوشان باید مقابل بوریرام تایلند در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و باخت در دربی بر روحیه بازیکنان استقلال تاثیر منفی می گذاشت به نظرم اگر بازی ده دقیقه دیگر ادامه داشت یک کشته بر جای می داد.

 وی درباره انتخاب پیام صادقیان به عنوان بازیکن فنی دربی 77 گفت:  پیام صادقیان کم سن و سال ترین بازی دربی بود و یک مقدار از سایر بازیکنان  بهتر بازی کرد و انتخابش به عنوان برترین بازیکن فنی دربی درست و به حق بود در حالیکه ما از سایر بازیکنان با تجربه دربی همچون مجیدی، نکونام، خلعتبری و سید صالحی انتظار یک بازی خوب و با کیفیت داشتیم.

ورمرزیار در خصوص احتمال تبانی این دو تیم مقابل یکدیگر گفت: به نظر م این تبانی از سوی هر دو تیم نبوده است چرا که هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول نداشتند و به برد این بازی نیاز داشند استرس و ترس از باخت باعث شد که سرخابی ها به مساوی راضی باشند.

 وی درباره وضعیت استقلال بعد از بازی دربی بیان کرد:  استقلال بازی سختی مقابل تایلند دارد امیدوارم آبی پوشان این بازی را با برد به پایان ببرند و به مرحله بعد صعود کنند.
برد استقلال مقابل بوریرام تایلند می تواند سکوی پرتاب این تیم به سوی قهرمانی باشد حذف از این مرحله هم باعث ایجاد حاشیه ها در این تیم خواهد شد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد:  پرسپولیس یک سیر صعودی را در پیش گرفته و با حضور خلعتبری می تواند جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

گفتنی است: بازی دربی 77 با نتیجه تساوی بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به پایان رسید./مح
برچسب ها: پیشکسوت ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار