ئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس ماده 166 قانون برنامه پنج ساله کشور دولت مکلف است در سال سوم اجرای این قانون ( سال 1392 ) قیمت بلیت هواپیما را آزدسازی کند و سازمان هواپیمایی کشوری هم زمینه های اجرای این قانون را فراهم کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، 

حمیدرضا پهلوانی بیان کرد: آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما به نفع مردم است و با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و ایجاد رقابت بین شرکتهای هواپیمایی خدمات بهتری به مردم ارائه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری در شش ماه گذشته برای زمینه سازی اجرای این قانون، آزادسازی قیمت بلیت پروازهای خارجی را محقق کرده است و این آزاد سازی منجر به رقابت شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی شده است.

وی افزایش نوبه ای 14 درصدی و 65 تا 70 درصدی بهای بلیت هواپیما را از برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری برای زمینه سازی آزادسازی قیمت ها دانست و افزود: در تعامل با شرکت های هواپیمایی در چند ماه گذشته آماده اجرای این قانون شده ایم و به زودی شرایط را برای مسئولان ارشد کشور تبیین می کنیم.

پهلوانی آزادسازی مسیرهای پروازی را از دیگر زمینه های اجرای آزادسازی بلیت های هواپیما عنوان و افزود: در 9 ماه گذشته همه درخواست های شرکتهای هوایی برای مسیرهای پروازی تایید شده است./س

برچسب ها: سازمان ، هواپیمایی ، بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.