رئيس شوراي عالي سنديكاي كارگري اردن گفت: اردن تحت فشار شديد غرب و اسرائيل بوده و آن‌ها مي‌خواهند اين کشور را به فلسطين دوم تبديل كنند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "عبدالعزيز المجالي" رئيس شوراي عالي سنديكاي كارگري اردن در ديدار با "علي اكبر ولايتي" با اشاره به تحولات موجود در منطقه گفت: اساس مشكلات امروز منطقه اسرائيل است چرا كه در سال 1990 ميلادي زمان بوش پدر شنيده مي‌شد نظم جديد جهاني توسط آمريكا و هم‌پيمانانش ايجاد مي‌شود.

وي ادامه داد: در آن زمان فرانسه نماينده آفريقا و انگليس نماينده دولت‌هاي مشترك‌المنافع بود و تمام مسئوليت اين بخش را به اسرائيل داده بودند و دليل آن اين بود كه اين رژيم غاصب حامي منافع نظامي و اقتصادي غرب و پايگاهي براي رسيدن به اهداف آن‌ها بود.

المجالي با بيان اينكه اسرائيل و غرب مي‌خواهند اردن را به فلسطين دوم تبديل كنند، اظهار داشت: تمام قدرت‌هاي منطقه در جهان اسلام در دفاع از اسرائيل مقصرند همچنين در نيمه راه انقلاب فلسطين، غرب و رژيم غاصب صهيونيستي قصد دارند اردن را به فلسطين دوم تبديل كند.

وي در پايان با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران نبايد منتظر درخواست دولت‌هاي ديگر باشد خاطر نشان كرد: ايران بايد ابتكار عمل را در دست بگيرد چراكه وظيفه شرعي و اصولي شما اين است كه از ملت‌هاي مسلمان دفاع كنيد همچنين با توجه به اينكه اردن تحت فشار شديد غرب و اسرائيل بوده و اراده‌اي از خود ندارد اميدواريم كه براي شروع كار ايران اين پروتكل را به ملت‌ها تحميل كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سندیکا ، مشکلات ، اردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار