پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تساوی دربی 77 گفت: تفکرات تدافعانه امیر قلعه نویی و علی دایی باعث شد که شاهد یک بازی سرد و کسل کننده از سوی هر دو تیم باشیم.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قلعه نویی سرمربی استقلال برای بر جا ماندن رکوردش مقابل پرسپولیس، بازي تدافعی برای تیمش انتخاب کرد. استقلالیها در زمان حمله کم تعداد مقابل دروازه پرسپولیس بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: علی دایی هم بازی احتیاطی را سرلوحۀ تیمش قرار داد تا روند رو به رشد پرسپولیس متوقف نشود.
مربی پرسپولیس می دانست که اگر تیمش در ضد حملات گل بخورد جمع کردن این تیم سخت خواهد بود.

وي تصریح کرد: بر این اساس تفکرات هر دو مربی باری بازی دربی احتیاط آمیز بود به هر حال تا زمانی که خلاقیت در زمین بازی وجود نداشته باشد نباید انتظار یک بازی دربی خوب و جذاب داشته باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: زمانی که بازیکنان تکنیکی صاحب توپ شدند بازی دربی کی مقدار بهتر شد. تراکم دفاعی هر دو تیم در محوطه جریمه فضاها را از مهاجمان گرفته بود همین امر باعث شد که بازیکنان خلاق نتوانند خلاقیتشان را بروز دهند.
پیام صادقیان، فرهاد مجیدی، محمد نوری،‌ آرش برهانی بازیکنانی هستند که نیاز به فضا دارند اما تفکرات احتیاطی مربیانشان باعث شد که این بازیکنان خلاق نتوانند کارا یشان را نشان دهند.

لطیفی بیان داشت: مجموعه شوتهای زده شده توسط بازیکنان دو تیم در حدود 3 تا 4 شوت به سمت دروازه ها بود پاسهای عمقی هم توسط هافبکها کم انجام شد اما ارسال پاسخ های بلند توسط مدافعان هر دو تیم به مهاجمان تیمشان بسیار زیاد بود.

لطیفی اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس همانند بازی های گذشته شان بازی مستقیم را سرلوحه کارشان قرار دادند و مدافعان هر دو تیم با دادن پاسهای بلند به تک مهاجم تیمشان به نوعی خط میانی شان را از بازی خارج کردند. به همین خاطر بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد نبودیم.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: دربی 77 زشت ترین بازی های سرخابی ها تا الآن بوده است. تحریم بازی از سوی تماشاگران بهترین راه ممکن برای خلاصی از این فوتبال کسل کننده است.

لطیفی تصریح کرد: آخرین بازی دربی که برنده داشت لیگ یازدهم باز می گردد که آن هم به خاطر این بود که هر دو تیم یک بازی هجومی ارائه دادند. پنج تا دربی که مظلومی سرمربی استقلال بود زیباترین بازیهای دو دهه گذشته استقلال مقابل پرسپولیس است.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: کسب نتیجه مساوی در این بازی به نفع پرسپولیسی ها تمام شد تا این تيم روند رو به رشدش ادامه داشته باشد و شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس حفظ شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این تساوی ضربه مهلکی به کلیت فوتبال بود.

گفتنی است:دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در بازی دربی 77 با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و تیم فوتبال استقلال با این تساوی 15 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و پرسپولیس هم با 14 امتیاز پشت سر آبی پوشان در رده پنجم جای گرفت.

برچسب ها: لطیفی ، رکورد ، حملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار