انتظار براي تعيين و معرفي شهردار جديد در حال حاضر به گفته مدير عامل شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان تبديل به مهم‌ترين دغدغه اين شركت تعاوني شده است.

"محمدمهدي داوودي پور"، مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آنكه در ماه‌هاي گذشته و در راستاي حل‌ بخشي از مشكل كاغذ يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه شهرداري ميلياردها تومان براي شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان مشكل ايجاد كرده، گفت: در طور حضور "محمدباقر قاليباف" در رأس امور سازمان شهرداري تهران هيچ جوابي در مورد اين مشكل چند ميلياردي به ما داده نشد. 

به گفته "داوودي پور"، چشم اميد شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان براي احقاق حقوق خود و دريافت مطالباتش از سازمان شهرداري بسته به تعيين و معرفي شهردار جديد در روزهاي آينده است.
 
گفتني است؛ كه در ماه‌هاي اخير و به دنبال طرح مسئله ايجاد مشكل توسط يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه شهرداري براي شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان، سازمان شهرداري از زير بار اين مشكل شانه خالي كرده و از پرداخت مطالبات شركت تعاوني ناشران و كتابفروشان اجتناب كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.