مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در چهار رشته جدید مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
رشته کارشناسی پیوسته کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و مهندسی برق  4 رشته جدیدی هستند که در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه تدریس می شوند.

 هم اکنون حدود 3500 دانشجو در هفت کد رشته محل در مقطع کاردانی، 18 کد رشته محل در مقطع کارشناسی و یک کد رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در این مؤ سسه مشغول به تحصیل هستند

معاون پشتیبانی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: حدود 2500 نفر نیز پیش از این از مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.

شامبیاتی حفظ رتبه برتر در بین سایر مؤسسات آموزشی استان و ارتقاء جایگاه مؤسسه به دانشگاه و نیز ارتقاء اعضاء هیأت علمی، دریافت مجوز پذیرش دانشجوی خارجی، همکاری با سایر دانشگاههای داخلی و خارجی و تلاش برای کسب مجوز پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی را از مهمترین برنامه های پیش رو در این مؤسسه عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین در یک برنامه مهم و توسعه ای دیگر، طراحی مجتمع 120 هکتاری شهرک علمی، آموزشی و فناوری در حال انجام بوده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می شود.

مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه از سال 1385 فعالیت خود را آغاز و از آن توسط دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چند سال اخیر به عنوان مؤسسه برترآموزشی استان تقدیر شد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، چهار ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.