عضو حزب مردم‌سالاری گفت: با توجه به فشارهای 8 ساله بر جریان اصلاح‌طلبی از سوی دولت سابق و اعمال محدودیت در انجام کارهای تشکیلاتی در حال حاضر، اين جريان سياسي در قالب "کنگره‌اي سراسری" نیازمند تقویت و انسجام بيشتر است.

"داریوش قنبری" عضو حزب مردم‌سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره پیشنهادی مبنی بر تشکیل "کنگره سراسری اصلاح‌طلبان" به منظور انسجام بیشتر این جریان سیاسی از سوی یکی از فعالان اصلاح‌طلب اظهار داشت: با توجه به فشارهای 8 ساله بر جریان اصلاح‌طلبی از سوی دولت سابق و اعمال محدودیت در انجام کارهای تشکیلاتی، در حال حاضر نیازمند تقویت و انسجام بيشتر هستیم.

 وی افزود: اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی نیازمندند تا در چارچوب مشخص اجتماعات خود را دارا باشند تا بتوانند به انجام فعالیت‌های سیاسی به صورت تشکیلاتی بپردازند.

عضو حزب مردم‌سالاری دغدغه فکری اصلاح‌طلبان را در حال حاضر انجام کارهای تشکیلاتی دانست و تصریح کرد: با توجه به گفتمان اصلاح‌طلبی از سوی "سيد محمد خاتمی"، در انتخابات اخیر شاهد بودیم که اصلاح‌طلبان بدون انجام کارهای گسترده تشکیلاتی و برگزاری ستاد‌های پر‌زرق و برق توانستند به موفقیت بزرگي دست پیدا کنند.

قنبری با بیان اینکه گفتمان اصلاح‌طلبی در حال حاضر گفتمانی با نشاط و سرزنده است، گفت: با توجه به بسیج مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی می‌توان به این مسئله اذعان داشت که اگر اصلاح‌طلبان در انجام فعالیت‌های خود طی 8 سال اخیر آزاد بودند قطعا شاهد حضور پرشور‌تري از سوي مردم بودیم.

گفتني است روز گذشته يك فعال اصلاح‌طلب در گفتگويي با بیان اینکه 'جریان اصلاحات تلاش می‌کند روحانی در اهداف خود شکست نخورد زیرا شکست روحانی شکست اصلاح‌طلبان است'، اظهار داشت: منطقی‌ترین روش برای تقویت انسجام اصلاح‌طلبان شکل‌گیری کنگره اصلاح‌طلبان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، مردمسالاری ، قنبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار