رئيس سامانه تبادل الکترونيکي دفاتر پيشخوان خدمات با بيان اينکه بايد خدمات دولت الکترونيک در سازمان ها تقويت شود گفت: با پهناي باند کم اينترنت نمي توان دولت الکترونيک را پياده سازي کرد.

زهير طيب در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه در بحث پهناي باند اينترنت مشکل مفهومي داريم بيان داشت: اگر بودجه بخش دولت الکترونيک تقويت شود بودجه روش هاي سنتي به سمت دولت الکترونيکي هدايت مي شود و فرهنگ الکترونيکي شدن خدمات در بين ارگان هاي گسترش مي يابد.

وي پهناي باند اينترنت را عامل مهم پياده سازي دولت الکترونيک عنوان کرد و گفت: تا زماني که اين تصور وجود دارد که پهناي باند بالا ناامني ايجاد مي کند نمي توان بر بستر اينترنت فعاليت هاي گسترده اي انجام داد.

وي با تاکيد بر اينکه پهناي باند بالا يک فرصت است نه تهديد اذعان داشت: هر چه دامنه ارتباطات بيشتر باشد امنيت برقرار تر مي شود و با پهناي باند کم نيز خطرات اتفاق مي افتد.

وي همچنين به نقش صدا و سيما در پياده سازي و اجراي دولت الکترونيک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اين سازمان بايد خدمات اينترنتي را محور انجام امور خود قرار دهد و با گسترش و ارائه خدمات بر بستر اينترنت علاوه بر آموزش و فرهنگسازي در راستاي پياده سازي دولت الکترونيک گام بردارد.
برچسب ها: امنیت ، پهنا ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار