شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید وبازگشایی مدارس از ساماندهی پایانه تاکسیرانی شمشیری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: پایانه مسافر بری شمشیری یکی از مهمترین مبادی سفرهای درون شهری شهروندان جنوب غربی تهران است و مشکلات موجود درپایانه وکمبود فضای موجود جهت استقرار ناوگان حمل و نقل از مواردی بود که در دستور کار اصلاح طلبان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به علت تقاضای زیاد سفر در این بخش از پایتخت و استفاده نامناسب از فضای موجود جهت توقف وسایل نقلیه همگانی و پس از مطالعات صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پس از اخذ مصوبات کمیته حمل و نقل عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، سال گذشته احداث پایانه مورد تایید قرار گرفت.

سلطانی ادامه داد: پس از تملک زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در ضلع شمال غربی میدان شمشیری و با توجه به حجم ناوگان حمل و نقل عمومی در خصوص ساماندهی پایانه اقدامات اساس در دستور کار قرار گرفت.

شهردارمنطقه 9 افزود: با اصلاح هندسی و تغییر وضعیت اعم از پوشش سرتاسری نهر و جابجایی و کاهش عرض رفیوژ میانی درخیابان امامزاده عبدالله (ع) حد فاصل تقاطع شبیری و سه راه آذری نسبت به افزایش مساحت پایانه تا حد امکان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه طی این عملیات 6 و نیم متر به عرض معبر افزوده شده است گفت: درحال حاضر عملیات اصلاح هندسی پیشرفت 47 درصدی داشته ودر همین راستا بر 160 متر مکعب تخریب بتن، 91 متر مکعب خاکبرداری و اجرای 2160 عدد و جدول بتونی 50 سانتی متری و بتن ریزی بیش از 171 متر مکعب و 321 عدد دال بتونی در جه ت پوشش نهر انجام شده است.

سلطانی خاطر نشان کرد: در راستای اقدامات اجرایی در بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی سیستم حمل و نقل عمومی در نیمه دوم سال جاری پایانه تاکسیرانی شمشیری مسقف می شود./ف
برچسب ها: شمشیری ، مساحت ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار