طی حكمی از سوی علیرضا قزوه، مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، سعید بیابانكی به عنوان مسئول دفتر "ترانه و سرود" مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علیرضا قزوه در این حكم آورده است: یكی از وظایف حوزه هنری به عنوان پایگاه دفاع از ارزش های هنر و ادبیات انقلاب اسلامی تولید كلام و ترانه ی فاخر و متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی است. امروزه توجه شاعران به این گونه ادبی بیش از هر دوره ای خود را به رخ می كشد. در این بازار گرم و گاه آشفته، شاهد كلام هایی نازل و سطحی هستیم.

وی در بخش دیگری از این حكم آورده است: حضور جنابعالی در مركز آفرینش های ادبی به عنوان شاعری آشنا با موازین اصیل شعر انقلاب و میراث گرانسنگ شعر پارسی ما را بر آن داشت تا وظیفه مهم گشایش دفتر "ترانه و سرود " را بر عهده شما بگذاریم تا با برگزاری جلسات آموزشی و تربیت نسل شاعران متعهد و انقلابی، از این هنر فاخر در برابر هجمه های اندیشه های سطحی و كم عمق، دفاع كنید. از این رو جنابعالی كه از چهره های شاخص شعر و ترانه ی انقلاب هستید به سمت مسئول "دفتر ترانه و سرود" مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری انتخاب می شوید. امید است با درایت و كاردانی كه در جنابعالی سراغ داریم شاهد شكوفایی روز افزون این نوع ادبی متناسب با ظرفیت ها و ظرافت های شعر انقلاب باشیم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار