معاون زندان مرکزی شهرستان بیرجند گفت: به مناسبت دهه کرامت با عفو مشروط و مرخصی پایان حبس بیش از 100 نفر از زندانیان این شهرستان موافقت شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از اداره کل زندان‎ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی، حسن علیپور اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی زندانیان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه به صورت فوق‎العاده به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اضافه کرد: در این جلسه با عفو مشروط و مرخصی پایان حبس بیش از 100 نفر از زندانیان موافقت شد.

معاون زندان مرکزی بیرجند گفت: دهه کرامت برکاتی دارد که باید به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده کرد؛ بنابراین برنامه‎‏های این دهه در زندان مرکزی بیرجند بر محور تکریم تهیه شده است.

علیپور از برگزاری شب شعر رضوی در زندان بیرجند خبر داد و گفت: با دعوت از شاعران برجسته استان قرار است برنامه شب شعری با موضوع امام رضا (ع) در زندان برگزار شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، نهادینه کردن بیش از پیش تکریم و کرامت و همچنین آشنا کردن زندانیان با سیره و زندگی اهل بیت (ع) است تا زندانیان بیش از گذشته با سیره این بزرگواران آشنا شوند و بازگشتی سعادتمندانه بعد از آزادی به آغوش خانواده داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.