رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان‌شرقی از برگزاری ششمین «جشن ملی زیر سایه خورشید» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تیریز ،مطلبی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این جشن از سلسله برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت است که با حضور خادمان آستان مقدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شش نفر از خادمان آستان قدس رضوی روز شنبه هفته آینده از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با مراسم ویژه استقبال جمعی از مردم و مسئولین وارد تبریز شده و در مراسم‌های مختلف جشن میلاد امام رضا (ع) شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در طول چهار روز حضور خادمین رضوی در آذربایجان شرقی 17 ویژه برنامه تدارک دیده شده که علاوه بر تبریز، شهرستان مراغه و بستان‌آباد نیز میزبان خادمان خواهند بود.

مطلبی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، جشن رضوی ایتام، جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه خواهران، نمایشگاه تجسمی امام رضا (ع) و جشن شهدای رضوی از جمله برنامه‌های ششمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید آذربایجان‌شرقی است.

وی عنوان کرد: روز دوشنبه هفته آینده نیز آیین بزرگ جشن زیر سایه خورشید با حضور آحاد مختلف مردم در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود با توجه به تجربه سال‌های گذشته حدود 50 هزار نفر از این جشن استقبال کنند، همچنین با توجه به اجرای عالی احسان علیخانی در برنامه ماه عسل امسال و استقبال مردم، اجرای این آیین به وی واگذار شده است.

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی، جشن رضوی کارکنان دولت، بازدید از زندان تبریز، عیادت از بیماران، نکوداشت پیرغلامان رضوی و چندین مورد مراسم دیگر از جمله برنامه‌های حضور خادمان آستان مقدس رضوی در آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی اعلام کرد: عرضه محصولات و کتاب‌‌های مفید و فاخر و برپایی نمایشگاه‌های تصویری و هنری مرتبط در کنار جشن و توزیع محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک از جمله بخش‌های مختلف این جشن خواهد بود.

مطلبی افزود: با توجه به استقبال خوبی که مردم استان از این ویژه برنامه در سال گذشته کرده‌اند، امسال هم تعداد خادمان و هم تعداد روزهای برگزاری جشن در استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و امید می‌رود که در این مدت حال و هوای رضوی در استان ایجاد شود/س

 

برچسب ها: جشن ، سایه ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.