مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی استاندارد باید کالاهایی با کیفیت بالا عرضه کنند تا مردم به معنای کالاهای باکیفیت پی ببرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، فرهاد تیموری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و جمعی از مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی استان با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد در همدان اظهار کرد: هدف ما ارائه کالاهای استاندارد به معنای واقعی در این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این نمایشگاه به دنبال هزینه کردن نیستیم، اظهار داشت: لازمه قدرت مدیریت و اقتصاد پویا در بالا بردن کیفیت زیرساخت‌هاست.

مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه حماسه اقتصادی می‌تواند از راه‌های مختلفی محقق شود، افزود: یک بخش از تحقق حماسه اقتصادی اقبال مردمی نسبت به عرضه کالای داخلی است، زیرا با توجه به شرایط موجود و تحریم‌ها خرید کالاهای داخلی می‌تواند به رشد و کیفیت‌بخشی اقتصاد کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری که تراز تجاری مثبت داشته و بیشتر صادرکننده باشد می‌تواند به لحاظ اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد.

تیموری اضافه کرد: برای بالا بردن تراز تجاری و تحقق حماسه اقتصادی بحث استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

وی افزایش صادرات غیر نفتی استان در سال‌های گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: برخی کالاها در کشور به سمت تک‌رأی شدن رفته که باید بهبود کالاها را در این زمینه مد نظر قرار داد.

مدیرکل استاندارد همدان قانون برنامه پنجم را یادآور شد و تصریح کرد: در این قانون به این نتیجه رسیده‌اند که سرمایه‌گذاری مداوم تأمین‌کننده خواسته‌ها نبوده و باید به سمت بهره‌وری رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی استاندارد محل تلاقی کار و زحمات واحدهای تولیدی و مسئولان خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.