چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران شهریور ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد رضا صافی رئیس دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان هم به عنوان دبیر این کنفرانس انتخاب شد .

دکتر صافی طی یکسال گذشته با ارائه و چاپ 20 مقاله در کنفرانس های داخلی، خارجی و مجلات معتبر بین المللی از اعضای فعال دانشکده ریاضی است .

دکتر صافی با بیان اینکه چهل و چارمین کنفرانس ریاضی ایران چند روز گذشته در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد افزود : برگزاری کنفرانس ها و میزبانی چنین برنامه هایی موجب آشنایی جامعه علمی کشور با پتانسیل ها و توانایی های دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان شده و جذب دانشجویان مستعد در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز یکی دیگر از ثمرات آن خواهد بود .

برگزاری سومین کنفرانس ریاضی مالی در بهمن ماه سال گذشته، برگزاری سی و هفتمین مسابقات ریاضی دانشجویان کشور در اردیبهشت ماه سال جاری، همکاری در برگزاری دوازدهمین کنفرانس آموزش ریاضی در سال گذشته، کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در سی و ششمین و سی و هفتمین مسابقات ریاضی و کسب رتبه ششم تیمی در مسابقات تحقیق در عملیات کشور از جمله نتایج و فعالیتهای اخیر دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان است .

گفتنی است هم اکنون دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان با داشتن 40 عضو هیات علمی ثابت و بالغ بر 900 دانشجو در مقاطع مختلف یکی از دانشکده های مطرح ریاضی کشور است ./س

برچسب ها: دانشگاه ، سمنان ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.