مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه هیئت مدیره که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود هیچ ارتباطی به مسائل حاشیه ای نداشت و دستور جلسه از قبل مشخص بود.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برخی رسانه ها در اخبار منتشره خود مسائلی را مطرح کردند که واقعیت نداشته و همچنين ارتباطی به جلسه هیئت مدیره نیز نداشته است.

وی در ادامه ضمن تشریح صورت جلسه دستور کار هیئت مدیره گفت: بنده به عنوان مدیر روابط عمومی در  تمامی جلسات حضور داشته ام و معتقدم برخی ها با طرح این مسائل قصد برهم زدن آرامش پرسپولیس را دارند.

قدوسی افزود: اعضاء هیئت مدیره در آرامش کامل و با کمال همدلی و حمایت تام از مدیر عامل و کادر فنی به کار خود ادامه می دهند و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس همچنین در مورد برنامه و دستور کار جلسه روز چهارشنبه اظهار داشت: مقرر شده بود که به دلیل خواسته اعضاي هیئت مدیره در جلسات قبلی در این جلسه نیز در مورد 6 موضوعی که مطرح شده بود توضیحات لازم داده شود که البته به دلیل جلسه مهم رویانیان و صحبت تلفنی با اکبری، رئیس هیئت مدیره این جلسه به روز دیگر موکول شده و جلسه چهارشنبه لغو شد.

وی در مورد 6 موضوع مطرح شده در جلسات هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در ابتدا به پیشنهاد مدیرعامل در جلسات هیئت مدیره 6 موضوع در دستور کار قرار گرفت تا به صورت ویژه و جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا اعضاي محترم هیئت مدیره در کم و کیف کار قرار گرفته و بتوانند با شناخت بهتری در تصمیم گیری ها عمل کنند.

قدوسي تصريح کرد: در جلسه قبلی منتقمی گزارش کاملي از دریافتی، پرداختی، بدهی و درآمدزایی باشگاه که توسط یک شرکت به عنوان حامی مالی پرسپولیس انجام گرفته بود و چگونگی فعالیت اقتصادی وزیر مجموعه های هولدینگ این شرکت صورت گرفته بود توضیحات لازم را دادند.

وی افزود: با پیشنهاد مدیرعامل قرار بود در هر جلسه به یکی از موضوعات به تفکیک پرداخته شود که این موارد به شرح ذیل بود.

1- بررسی درآمدها، هزینه ها، پرداخت و دریافت ها
2- فعالیت های اقتصادی
3- فعالیت های فرهنگی و کانون هواداران
4- امور انفورماتیک و IT
5- تیم های پایه و آکادمی
6- بررسی وضعیت تیم های بزرگسالان

قدوسی خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار بود که مسائل فرهنگی و هواداران بررسی شود و در این جلسه اسماعیلی، معاونت فرهنگی و فریدونی رئیس کانون هواداران توضیحات و گزارش فعالیت های خود را ارائه بدهند.

وی در پایان گفت: جلسه روز چهارشنبه بنا به مذاکره تلفنی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره لغو شد و این مهم به دلیل جلسه مهم آقای رویانیان و مسافرت پس از آن به روز دیگری موکول شد و البته برخی رسانه ها این موضوع را به ناآرامی در پرسپولیس تشبیه کردند که البته این شایعات نمی تواند تأثیری در آرامش پرسپولیس داشته باشد./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، جلسه ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار