نمایش «سنگ ها در جیب هایش» به نویسندگی «مری جونز» و کارگردانی «پارسا پیروزفر» از پنج شنبه 21 شهریور در تماشاخانه ایرانشهر رو صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری هنرمندان، نمایش «سنگ ها در جیب هایش» داستان دو سیاهی لشگر است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند. این متن که سال 1999 به نگارش در آمده در سال 2001 به عنوان بهترین متن کمدی، جایزه «اولیویه‌» را کسب کرده و با ترجمه به زبان های مختلف، بارها توسط گروه های نمایشی مختلف اجرا شده است، این بار توسط خود «پارسا پیروزفر» به فارسی ترجمه شده است.
 
بازیگران این نمایش «پارسا پیروزفر» و «رضا بهبودی» و از دیگر عوامل این مجموعه می توان؛ «آتوسا قلمفرسایی» طراح صحنه و لباس، «آرش فصیح» مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، «بهاره مصدقیان» منشی صحنه، «آوا فیاض» مدیر تبلیغات و روابط عمومی و «حسن طاهری» عکاس اشاره کرد.
 
گفتني است؛ علاقه مندان برای تماشا این نمایش می توانند از پنج شنبه 21 شهریور از ساعت 19:30 به سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.