سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: متأسفانه مسئولان حتی نیم نگاهی هم به کشتی ندارند و این رشته فقط در حرف ورزش اول ایران است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بچه های تیم ملی هیچ گاه به دلیل،نبود نان و کباب مشکلات تغذیه دلخور نشده و نیستند اما نامهربانی و کم لطفی مسئولین است که آنها را آزار می دهد.

وی ادامه داد:از زمانی که در تیم ملی قبول مسئولیت کردم هیچ یک از مسئولین ورزشی کشورمان حتی   لحظه ای هم  از بچه های اردونشین سراغی نگرفتند البته یک بار همان اوایل بهرام افشارزاده در اردو حاضر شد که واقعاً این بی توجهی جای تأسف دارد.

مشتاقی تصریح کرد: بچه ها علاوه برآنکه نیازمند امکانات و شرایط لازم برای تمرین هستند مقداری هم به حمایت و توجه مسئولین نیاز دارند تا توان روحی و روانی شان افزایش یابد، باور کنید آنها هیچ توقعی ندارد و حتی با یک دست نوازش هم دلخوش وامیدوار می شوند.

وی با تقدیر و تشکر از حسین هدایتی که باحضور در اردوی تیم ملی و هدیه 50 هزار دلاری کشتی گیران آزاد و فرنگی کار را شارژ روحی کرد گفت: مگر از وزرات ورزش یا کمیته ملی المپیک تا خانه کشتی چقدر راه است که مسئولین حتی حاضر نیستند این مسیر را طی کنند که لااقل ببیند ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی در چه وضعیتی هستند؟

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران با بیان این که کشتی در حرف ورزش اول ایران است تاکید کرد: زمانی که نزدیک به مسابقات المپیک یا بازی های آسیایی می شویم از آنجا که کسب مدال در این میادین بسیار ارزشمند است ، مدیران حضور فعال و چشمگیری در صحنه های ورزشی دارند وبا توجه به این کشتی یکی از مهمترین رشته های مدال آور است کانون توجهات قرار می گیرد و پس از موفقیت در این رویدادها مسئولان ورزشی به موقع برای عکس یادگاری حاضر می شوند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فرنگی کاران اعزامی به مسابقات جهانی 2013 بوداپست اظهار داشت: فرنگی کاران برای حضور در مسابقات جهانی روزهای پایانی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند و هم اکنون با انرژی و انگیزه فراوانی در تلاش هستند،خوشبختانه به جزء یکی دونفر که با اندکی مصدومیت روبرو شدند سایر بچه ها آسیب دیدگی ندارند و از هر نظر آماده حضور در میدان جهانی هستند.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت تیم امیدوار است گفت: یک تیم کاملاً بی ادعا اما با انگیزه وپرتوان راهی مسابقات جهانی خواهد شد، بچه ها  در این مدت با همه کمبود ها ساختند وبا تمام وجود تمرین کردند هر چند در کشتی نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما اگر مشکی خاصی همچون رویارویی با کشتی گیران رژیم صهیونیستی رخ ندهد می توانیم جزء سه تیم برتر دنیا باشیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با اشاره به این که هیچگاه ودر هیچ میدانی کشتی گیران رژیم اشغاگر قدس را به رسمیت نمی شناسیم خاطرنشان کرد:ما سکوی نخست مسابقات جهانی را می بخشیم اما بچه های ما تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شوند مقابل کشتی گیران رژیم  صهیونیستی به میدان بروند چرا که این قهرمانی بسیار ارزشمند تر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار