نادر طالب زاده گفت:نمایش تداوم ذوب شدن مواد فلزی 21 روز بعد از 11 سپتامبر در "پرونده های KS" یک سند بزرگ درباره ی دروغ آمریکاست.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل از مستند "پرونده های ks " عصر دوشنبه18 شهريور ساعت 20 در ایوان شمس رونمایی شد.

در این برنامه بسیاری از فیلمسازان و مستند سازان سینما و چهره های سیاسی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم نادر طالب زاده با تشکر از مهمانان به خصوص خبرنگاران در خصوص فیلم "پرونده های ks" گفت:اين فيلم ماجراي يكي از شاهدان واقعه ي 11 سپتامبر است كه از تصاوير دريافتي او با حمايت گروهي يك مستند ساخته شده است.

وي افزود: اين فيلم كه توليد آن از چند سال پيش آغاز شده بخشي از موضوع آن انبارهاي سلاح شيميايي آمريكاست و با ديدن اين فيلم متوجه مي شويم كه صدام كمپاني مواد شيميايي و گازهاي مسموم خود را از كجا وارد مي كرده است.

"طالب زاده" تصريح كرد: اين فيلم انبارهاي شيميايي آمريكا را افشا مي كند "سانوفل" در سال 2002 بعد از اين حادثه كه فيلم برداري مي كند دقيقا بعد از 11 سپتامبر حركتي انجام مي دهد كه پس از مخفي كردن فيلم هايش، اسرار آن واقعه را براي خبرنگاران فاش مي كند.

"طالب زاده" بيان كرد: او در فيلم خود نشان مي دهد كه 21 روز بعد از واقعه ي 11 سپتامبر مواد فلزي هنوز در حال ذوب شدن است و اين خود يك سند بزرگ درباره ي دروغ آمريكاست.

وي ادامه داد: اين فيلم به زبان انگليسي است كه توسط ما دوبله شده و اين اثر در واقع يك توليد بين المللي با يك ساختار بين المللي و در مورد يك جنايت بين المللي است.

وي تصريح كرد: كشورهاي غربي فيلم هايي نظير "آرگو" مي سازند ما هم با پخش اين مستند به قصه اي كاملا واقعي خواهيم پرداخت.

"طالب زاده" اظهار داشت: اين فيلم يك بسته فرهنگي، رسانه اي و خبري است كه ته دل انسان هاي حقيقت جو را محكم مي كند.

"طالب زاده" بيان كرد: افراد مبارزي در غرب هستند كه پس از شنيدن خبر رونمايي اين اثر در اين نشست حضور يافتند و امروز ايران حاميان جدي در غرب دارد.

وی در ادامه عنوان كرد: سازمان فرهنگي هنري اوج يك تشكل مردمي است كه توسط مجموعه‌اي از NGO هاي مختلف تشكيل شده كه هزينه‌ها و اعتبارات توليدات خود را با حمايت دستگاههاي دولتي و غير دولتي تامين مي كند و از تمام سازمانهاي پشتيباني خود حمايت مي كند.

وی اظهار داشت: فردا از همه ي نمايندگان رسانه ها، دستگاهها وسازمانهاي فرهنگي هنري، رياست مجلس، نماينده هاي مجلس، وزير ارشاد، رئيس سازمان صدا و سيما براي اكران اين فيلم مستند دعوت به عمل آورديم.

وی ادامه داد:سازمان سینمایی و وزارت ارشاد بیش از پیش باید در ساخت آثاری با این موضوعات در جهت دفاع از کشورمان اقدام کند .

وي در پايان خاطر‌نشان كرد: تيم سازنده اين اثر به خاطر جهت‌گيري‌هايي كه ايران نسبت به آمريكا داشته، كشورمان را بهترين نقطه براي اكران اين فيلم تشخيص دادند و با اعتماد و اطمينان به اين كشور فيلم خود را به ما ارائه دادند.

سپس پس از صحبتهای وی مستند "پرونده های ks" به نمایش در آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار