سفارت آمريکا در تونس روز دوشنبه با انتشار بيانيه اي به اتباع آمريکايي که در حال حاضر در تونس به سر مي برند، خواست براي تقويت امنيت جان خود هوشيار باشند و ضمن اتخاذ تدابير امنيتي مناسب به دستورالعمل هاي مقامات محلي عمل کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري شين هوا ، در آستانه سالگرد حملات يازدهم سپتامبر در آمريکا و حمله چهاردهم سپتامبر سال دو هزار و دوازده به نمايندگي ديپلماتيک آمريکا در تونس، سفارت آمريکا از اتباع اين کشور که در حال حاضر در تونس حضور دارند درخواست کرد هوشيارتر از گذشته باشند.
در اين بيانيه از شهروندان آمريکايي مقيم تونس خواسته شده است تدابير امنيتي مناسبي اتخاذ کنند، در جريان تحولات منطقه قرار داشته باشند و به توصيه ها و دستورات امنيتي مقامات محلي عمل کنند.
چهاردهم سپتامبر سال دو هزار و دوازده، تظاهرکنندگان به مقر سفارت آمريکا در تونس که در حومه شمالي اين شهر واقع شده است، حمله کردند. اين تظاهرات ضدآمريکايي در اعتراض به فيلمي ضداسلامي که در شبکه اينترنت پخش شده بود، برگزار شد.  در جريان اين تظاهرات درگيري هايي ميان نيروهاي امنيتي و معترضان ايجاد شد و چهار تظاهرکننده به دست نيروهاي امنيتي کشته شدند.
برچسب ها: بین الملل ، تونس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار