معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز از توسعه‌ی آموزش های هنری و پزشکی در استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، منیره سهرابی با اشاره به گسترش فضای آموزشی در استان گفت: آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی البرز در پنج مرکز مجزا ارائه می شود که گستره وسیعی از آموزش‌های حوزه‌های مختلف از جمله؛ زبان خارجه، رایانه، فنی مهندسی، حقوق،  هنر، علوم انسانی و تربیتی و فراگیر پیام نور را در بر می‌گیرد.

سهرابی یادآور شد: بهره‌مندي اقشار مختلف جامعه و افزایش توان علمی و مهارتی فراگیران، از جمله اهداف معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مرکز جدید واقع در خیابان سوم شرقی رجایی شهر کرج و انتقال مرکز آموزش کوتاه مدت هنر به میدان مادر کرج فضاهای آموزشی این واحد گسترش یافته است.

سهرابی افزود: با گسترش فضاهای آموزشی، دوره‌های آموزشی هنری، علمی و پزشکی بیشتری در این مراکز دایر می شود و همچنین دوره‌های طب سنتی، طب سوزنی و دوره‌های آمادگی کنکور از جمله آموزش هایی است که به دوره‌های آموزشی جهاد افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری، کمک های اولیه و فوریتهای پزشکی از جمله دوره‌های تخصصی پزشکی است که در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در حال برگزاری است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز درباره گستره اموزشهای مراکز آموزشی  این واحد استانی گفت، در این مراکز، علاوه بر آموزش های فوق، آموزش های دیگری نیز ارائه می شود که از جمله آنها می توان به دپارتمان حقوق، دپارتمان فنی مهندسی، علوم انسانی و تربیتی، دوره های مختلف زبان های خارجه، رایانه و فناوری اطلاعات، آموزش های الکترونیک و آموزشهای ضمن خدمت کارکنان دولت اشاره کرد.

سهرابی در پایان گفت: دوره‌های تخصصی زبان و هنر با استقبال بیشتری نسبت به دوره‌های دیگر روبرو بوده اند و علاقمندان برای کسب آگاهی از فرآیند دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استان می‌توانند با شماره‌های 3-0263554450 تماس حاصل نمایند./ع2
برچسب ها: آموزش ، دانشگاه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حق شناس
۱۷:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
شماره اشتباه ثبت شده!!!
33554450 الی 52
آخرین اخبار