وعده‌های مسئولان برای کمک به بدلکار گچسارانی که دچار ضایعه نخاعی شده، بی‌نتیجه مانده است و خانواده این جوان بدلکار همچنان در گیرودار مشکلات هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد رامین پدر سعید رامین جوان پارکورکار و بدلکار سینمای ایران گفت: با وجود دیدار بسیاری از مسئولان و خبرنگاران از وضعیت این جوان بدلکار اما وعده های داده شده تاکنون عملی نشده است.

رامین افزود: با وجود رایزنی‌های انجام شده با بهداری و بهداشت صنعت نفت و مدیران شرکت نفت و گاز گچساران اما همچنان برای گرفتن یک تخت بیمارستانی مسئولان سنگ اندازی می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به حضور در منازل سازمانی شرکت نفت و وجود بسیاری از مشکلات ساختمانی در منازل سازمانی در این ساختمان امکان جابجایی و استحمام بدلکار سینمای ایران به سختی صورت می‌گیرد و ادارات مرتبط هیچگونه همکاری انجام نمی‌دهند.

رامین همچنین یادآور شد: بیش از 30 سال است که در شرکت نفت و گاز گچساران در حال انجام وظیفه‌ام اما در حال حاضر که این مشکل برای فرزندم بوجود آمده مسئولان به راحتی از قراردادن ساده ترین امکانات در اختیار این ورزشکار حادثه دیده صرفنظر می کنند.

پدر بدلکار سینمای ایران افزود: با توجه به اینکه سعید بسیاری از وقت خود را صرف حضور در سازمان امداد و نجات هلال احمر کرده است ولی تاکنون هیچ یک از مسئولان این سازمان کمکی به این جوان بدلکار آسیب دیده نکرده‌اند.

وی درادامه سخنان خود افزود: شرایط جسمی سعید در حال حاضر تغییر محسوسی نداشته است اما روحیه این جوان ورزشکار و بدلکار برای بهبودی بسیار بالا است.

سعید نیاز به حمایت دارد

رامین با بیان اینکه فرزند خود زمانی یکی از بهترین ورزشکاران رشته پارکور در ایران بوده است، اظهارداشت: بسیاری از برنامه‌های انسان دوستانه و مراسم جشن های مذهبی و آئینی با بدلکاری سعید روح تازه ای می گرفت .

وی افزود: در شرایطی که سعید در شرایط بد جسمی قرارگرفته است، بسیاری از آن مسئولان در حال حاضر سعید را فراموش کرده‌اند.

وی با تقدیر از اداره ورزش و جوانان گچساران، افزود: رئیس اداره ورزش وجوانان گچساران به صورت مداوم به این جوان سرکشی می کندو پیگیر کارهای وی است.

رامین تاکید کرد: بدلکار چندی پیش سینمای ایران امروزدر حالی به کمک خبرنگاران، مسئولان، ورزشکاران و حتی شاگردان خود نیاز دارد که روزی برای پرآوازه کردن نام گچساران جان خود را به خطر می انداخت.

 سعید رامین جوان پارکور کار و بدلکار سینمای ایران کمتر از یک ماه پیش در یک جشنواره ورزشی رشته پارکور دچار ضایعه نخاعی شد./ج1

برچسب ها: بدلکار ، گچساران ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.