فرماندار تویسرکان با تأکید به آموزش حقوق شهروندی گفت: اگر سیاست‌گذاری در آموزش شهروندی مطلوب باشد، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین‌علی شرکائی صبح امروز در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اشاره به اینکه مهندسی فرهنگی با توجه به فناوری و اطلاعات جامعه امروز باید صورت گیرد، اظهار داشت: اگر بخواهیم کار فرهنکی اثرگذار داشته باشیم باید در بطن جامعه کارشناسانه وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی زمان‌بر است، افزود: کمیته‌ها با تعریف برنامه‌های مشخص و اولویت‌ها و تحقیق، مشکلات و نیازهای جامعه را شناسایی و با همفکری اعضای کارگروه با ارائه راهکار راهبردی مسائل حل شود.

فرماندار تویسرکان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از امور پویایی و سلامت جامعه دانست و گفت: کمیته ایثار و شهادت برنامه‌ای متمرکز برای معرفی شهدا، اهداف و آرمان‌های آنها با اجرای طرح‌های خلاق و نوآورانه را در کار خود قرار دهد.

وی در ادامه با تأکید به آموزش حقوق شهروندی افزود: اگر سیاست‌گذاری در آموزش شهروندی مطلوب باشد، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

شرکائی گفت: شهرداری باید در این خصوص با جدیت وارد شود و اقدامات ضروری برای رشد و توسعه شهرستان را در سرفصل کاری خود قرار دهد.

وی بر مشخص شدن اعضای هر کمیته تا پایان هفته جاری تاکید و افزود: افراد اهل فن و صاحبنظر در کمیته‌ها استفاده شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به فعالیت 11 کمیته در این کارگروه خواستار ساماندهی برنامه‌های هر کمیته به صورت منسجم و پیگیری به منظور کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها شد.

وی هماهنگی و هم‌اندیشی همه اعضا و کمیته‌ها را برای احراز نتیجه مطلوب کارساز دانست و تصریح کرد: پرداختن به مسائل اجتماعی و سرمایه‌گذاری بر آن، توسعه همه‌جانبه جامعه را به دنبال دارد.
برچسب ها: همدان ، تویسرکان ، شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.