رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي روش قهر نکرده است و به دنبال مسائل شخصی خود ایران را ترک کرد.


علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در پی خبر قهر کی روش و خروج از ایران گفت: قهري در کار نیست بلکه کی روش به دنبال مسائل شخصی و کار دادگاهی در کشور پرتغال، ایران را ترک کرد. خروج وی جزو مرخصی هایش محسوب می شود و مسائل باشگاهی و فوتبال مطرح نیست.

کی روش می خواهد با داد و فریاد حرفش را به کرسی بنشاند

سفر کی روش به پرتغال با هماهنگی شخص من بود و این سفر دو هفته ای به اتمام خواهد رسید، البته کی روش برای استراحت و برنامه ریزی دقیق برنامه های تیم ملی بوده است، از طرفی هم سرمربی تیم ملی کار دادگاهی در کشور خود داشته که باید به آن رسیدگی می کرد و به همین خاطر با پیشنهاد من موافقت کرد و راهی پرتغال شد.

وی افزود: کی روش از اول  که به ایران آمده برایش عادت شده که حرفش را با داد و فریاد به کرسی بشاند و نارضایتی خود را به گوش مردم برساند و حرفش را به زبان بیاورد و به خاطر همین او خیلی زود عصبانی می شود. البته ما هم تمام تلاشمان را می کنیم و با مدیریت خود تا جایی که امکان دارد از تصمیمات خود خواهانه کارلوس کی روش جلوگیری می کنیم و حالا هم که تیم ملی به جام جهانی راه یافته دلسوزی سرمربی تیم ملی بیشتر شده و به فکر ملی پوشان است.



 کفاشیان ادامه داد: بیشتر دغدغه کی روش تعامل نداشتن سازمان لیگ با تیم ملی است، حالا که به جام جهانی راه یافتیم اولویت اول باشگاه های لیگ برتری با تیم ملی باشد و باید کوتاه بیایند تا کی روش بدون مشکل برنامه های خود را روی کاغذ پیاده کند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: با دو اسپانسر مذاکره کردیم و تا آخر همین هفته مشخص می شود که چه برندی است هرچند با قرارداد این دو اسپانسر نمی توانیم تمام مشکلات مالی تیم ملی را برطرف کنیم اما با این حال یک سوم نیازمان برطرف می شود و مابقی ضعف مالی تیم ملی باید با درآمدزایی فدراسیون و کمک دولت و وزارت ورزش پوشش داده شود.

علی کفاشیان خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی به خاطر اینکه حقوقش دیرتر از زمان موعد پرداخت شد دلخور بود و ولی بهتر است وی زود عصبانی نشود و همه چیز را رسانه ای نکند و اگر سازمان لیگ بیشتر خواسته های وی را اجابت کند. او هم خیالش راحت خواهد شد و تیم ملی با آمادگی به جام جهانی می رود./آق
برچسب ها: کی روش ، کفاشیان ، پرتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن نژاد
۱۸:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مربی بزرگ این توقعات رو هم داره یا رومی روم یا زنگی زنگ
آخرین اخبار