رييس اداره امور فراشان گفت: به طور كلي در حرم مطهر رضوي حدود 520 فراش داريم كه در هشت كشيك به زائران خدمت مي‌كنند و البته براي ايام دهه‌ي كرامت نيز از كشيك‌هاي معين استفاده مي‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سيد محمود گلابگير نيك به گزيده‌اي از خدمات ويژه برنامه‌هاي فراشان در دهه‌ي كرامت اشاره كرد و افزود:عيادت از بيماران در بيمارستان‌هاي استان‌هاي خراسان و توزيع بسته‌بندي متبرك، شركت در برنامه‌ اعزام گروه‌هاي زير سايه‌ي خورشيد به شهرستان‌ها، مراسم گل والاي ولا، مراسم همه روزه شكرانه در آسايشگاه و رواق دارالكرامه و عيادت از فراشان بيمار و خانواده مرحومين از جمله برنامه‌هاي ماست.

وي درباره توزيع گل‌هاي متبرك فوق ضريح مطهر توسط فراشان نيز گفت: توزيع گل‌هاي متبرك در بخش شميم رضوان از زير مجموعه هاي اداره فراشان صورت مي‌پذيرد.

گلابگير در پايان به ساير ويژه برنامه‌ها پرداخت و اعلام كرد: فراشان علاوه بر مسئوليت هماهنگي و حضور در اجراي برنامه‌هاي يا معين الضعفا ( تشرف سالمندان و ناتوانان)، ويژه برنامه‌هاي بهار رضوان براي ختم 8 هزار و 888 مرتبه ختم قرآن و 888 ميليون و 888 هزار و 888 صلوات هديه به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج) در دستور خدمات فراشان قرار دارد/س

برچسب ها: خدمت ، رسانی ، دهه ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.