مدير امور رفاه زائرين آستان قدس رضوي گفت: در خجسته ايام دهه كرامت، روزانه بالغ بر هزار خدمت‌گزار در اين قسمت به زائران خدمت رساني مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،محمد ظريف‌راد افزود: اداره امداد و تسهيلات زائرين، اداره خدمات عمومي، اداره امور امانات، اداره امور روشنائي، بخش صندلي چرخدار، بخش پيداشدگان و رسيدگي به امور گمشدگان و بخش خدمات از زيرمجموعه‌هاي مديريت رفاه زائرين است.

وي گفت: انجام امور امدادي زائران، دريافت امانات، راهنمايي افراد پيدا شده و رسيدگي به امور گمشده‌ها، روشنائي بيشتر نقاط حرم مطهر، تنظيف و پاكيزگي اماكن متبركه، امور فرش و خدمات بهداشتي، توزيع دعوت‌نامه‌هاي مهمان‌سراي حضرت و ساير امور اجرائي كه به رفاه زائرين مرتبط باشد، بر عهده ماست.

ظريف‌راد تصريح كرد: اين مجموعه بالغ بر 10 هزار خدمت‌گزار دارد كه به صورت شبانه‌روزي در كشيك‌هاي مختلف ارائه خدمات مي‌كنند و عملكرد آن‌ها توسط كمتيه ارزيابي عملكرد ارزيابي مي‌شود/س  

برچسب ها: خدمات ، رفاه ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.