پیشکسوت فوتبال گفت: در لیگ سیزدهم خلیج فارس ذوب آةن روند رو به رشدی داشته است و همین کار استقلال را در بازی پنج شنبه سخت تر می کند

سید هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص بازی پنج شنبه دو تیم استقلال و ذوب آهن گفت:  در سال های قبل ذوب آهن با تمام شایستگی هایش  نتوانست نتیجه ی مطلوبی  را از آن خود کند اما در لیگ برتر سیزدهم روند رو به رشدی داشته است و همین کار را برای بازی استقلال با این تیم سخت خواهد کرد.

 با توجه به اینکه تیم استقلال در حال حاضر در شرایط  خاصی قرار دارد و بازیکن های آبی پوش ما در  حال حاضر  به شدت تحت فشار هستند استقلال باید تمرینات بیشتری برای به دست آوردن تمرکز و آرامش خود بکند.

 لازم به ذکر است: بازی دربی هیچ تاثیری روی بازی پنج شنبه استقلال نمی گذارد در بی شرایط خاص خودش را دارد و تاکتیکی که تیم ها برای بازی دربی به کار می گیرند مسلما با بازی های دیگر  لیگ متفاوت خواهد بود.

در مجموع امیدوارم در روز  پنج شنبه شاهد بازی زیبا و جذابی از جانب دو تیم استقلال وذوب آهن باشیم.

وی همچنین در خصوص وزارت ورزش  و جوانان و قول صالحی امیری افزود: تیم استقلال در نهایت وابسته به دولت هست و وزارت ورزش و جوانان تا قبل از قول صالحی امیری هم به این تیم کمک کرده است در هر حال امیدوارم تیم آبی پوش ما بتواند نماینده ی شایسته ای  برای ایران باشد.

 طباطبایی در پایان گفت: تا جایی که از صالحی امیری شناخت دارم،  وی مدیری شایسته با زمان بندی های دقیق است و می توانند روی ورزش ما تاثیر گذار باشد./آق

برچسب ها: همین ، کار ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار