رودهن/

پردیس باسایر شهرهای استان قابل قیاس نیست

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: شهر پردیس با سایر شهر های استان تهران قابل قیاس نیست و افزایش قیمت زمین و املاک نشانه این امر است.

محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر پردیس گفت:قبل از اینکه سه منطقه جاجرود و پردیس و بومهن به شهرستان تبدیل شود و در مختصات جغرافیایی استان ازتغییراتی خاص برخوردار شود شهرداری در پردیس فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف عمرانی و زیباسازی شهر داشته است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به دلایل انتصاب دوباره محمد لاله در سمت شهرداری تصریح کرد :انتصاب دوباره محمد لاله به عنوان شهردار این شهر بر اساس عملکرد گذشته این شهردار صورت گرفته است زیرا توانسته بودند با مدیریت خوب شهری فضایی مناسب را در این منطقه بوجود آورند.

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر مختصات خاص شهر پردیس اضافه کرد :پردیس از موقعیت خاصی برخوردار است زیرا با توجه به واگذاری مسکن مهر به متقاضیان و افزایش نمودار سعودی رشد جمعیت در این شهر زیرساخت ها هم باید سیری صعودی داشته باشند .

محمودی در خاتمه اظهار داشت :شهر پردیس با سایر شهر های استان تهران قابل قیاس نیست و افزایش قیمت زمین و املاک نشانه این امر است امیدواریم با فعالیت بیشتر شهرداری و مدیریت شهرستان شیب رشد زیرساخت ها در این منطقه بیشتر شود .

شایان ذکر است شهرستان تازه تاسیس پردیس درشرق استان تهران واقع شده است و در مسیر جاده تهران - رودهن قرار گرفته است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ص ر
۱۴:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
شهر پردیس با کلیه شهر های ایران بدلیل نزدیکی به پایتخت و آب و هوا و دسترسی آسان به تهران و شمال کشور فرق دارد و بسیار خوب است و مسئولین سعی در اجرای مترو به پردیس باشند .