عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عباس هاشم پور گفت: اردوی ما از فردا صبح آغاز می شود و بازیکنان تا امشب وارد اردو خواهند شد. طبق برنامه ای که مارکو اکتاویو اعلام کرده طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد. فردا صبح اولین تمرین تیم ملی ساحلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صبحها از ساعت 9 صبح و بعدازظهر از ساعت 18:30 در زمین فوتبال ساحلی کمپ تیم های ملی تمرین خواهیم کرد و در سه روزتا زمان پرواز به تاهیتی دیدار دوستانه ای نخواهیم داشت. تیم ملی فوتبال ساحلی ساعت 5:30 بامداد شنبه 23 شهرویور ماه تهران را به مقصد تاهیتی ترک خواهد کرد و پرواز طولانی هم تا تاهیتی خواهیم داشت و از مسیر تهران- امارات، امارات- استرالیا، استرالیا- نیوزلند و نیوزلند- تاهیتی وارد پاپیته می شویم.البته اکثر کشورهای حاضر در جام جهانی چنین مسیری را طی می کنند و ما با توجه به اینکه سه تا چهار روز قبل از آغاز جام جهانی به تاهیتی می رسیم فرصت ریکاوری و استراحت داریم. از این جهت شرایط همه تیم ها با هم برابر است.

هاشم پور در ادامه داد: 12 بازیکنی که برای سفر به تاهیتی اعلام شده اند نهایی هستند و کسی از جمع آنها خط نخواهد خورد.  بازیکنان همه آماده هستند، دو بردی که مقابل ایتالیا بدست آورده بودیم، باعث شد تا تیم روحیه خوبی داشته باشد. درکل وضعیت خوبی داریم و فدراسیون و دپارتمان ساحلی در این را به ما بسیار کمک کرده اند.

مربی تیم ملی و دستیار مارکو اکتاویو در پایان گفت: همانطور که می دانیم در گروه مرگ جام جهانی قرار گرفته ایم. تیمهای گروه همه قدرتمند هستند و امیدوار هستیم که بتوانیم سنگال و اوکراین را شکست دهیم و بازیکنان برای بازی مقابل برزیل انگیزه فوق العاده ای دارند. تفکر مارکو و بچه ها این است که حتی برزیل را شکست دهیم. کار بسیار سختی داریم اما فیلم بازیهای حریفان را بدست آورده ایم و آخرین بازی برزیل را دیده ایم و قرار است در اردوی جدید برزیل را برای بازیکنان آنالیز کنیم. ضمن اینکه با اوکراین در فینال تورنمنت بلاروس بازی کرده ایم که منجر به برد ایران شد. فیلم بازیهای اوکراین را هم بدست آورده ایم و تنها سنگال مانده که قرار است در چند روز آینده اطلاعات جدیدی از این تیم بدست بیاوریم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار