مسابقه " تهران تاکسی " کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران به زودی در مرحله تولید قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مسابقه  با مشارکت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در 26 قسمت 60 دقیقه ای تهیه و تولید می شود و امید محمدیان امیری کارگردان و تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. 

امیری در توضیح ساختار این مسابقه گفت: در هر برنامه 12 شرکت کننده از کارکنان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی به عنوان رقابت کننده حضور دارند. 

امیری ادامه داد: در قسمت اول این مسابقه 25 سوال از شرکت کنندگان پرسیده می شود و هر شرکت کننده ای که زودتر زنگ بزند، می تواند جواب سوال را بدهد و در صورت اشتباه بودن پاسخ از سه ماکت تاکسی که مقابل هر کابین وجود دارد ، یکی حذف می شود. 

تهیه کننده و کارگردان مسابقه " تهران تاکسی " محور سوالات را در 5 بخش شامل اطلاعات عمومی – قوانین تاکسیرانی – قوانین راهنمایی و رانندگی – نکات فرهنگی و شهرشناسی – تشخیص عکس از مکان معروف شهر تهران ذکر کرد.

امیری در ادامه با اشاره به مرحله دوم این مسابقه توضیح داد: در این بخش امتیازات شرکت کنندگان از طریق نمایشگر نمایش داده می شود و 6 نفری که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند ،به مرحله بعد راه پیدا می کنند. رقابت مرحله دوم سنجش تست اعصاب است که شرکت کنندگان باید  یک حلقه را  از مدار الکترونیکی عبور دهند و در صورت برخورد با مدار الکترونیکی افکت های خاصی مانند صدای تصادف ، بوق و... پخش می شود. در این مرحله شرکت کنندگان بیشترین امتیاز را می گیرند. 

امیری اضافه کرد:  بعد از آن 7 جعبه مقابل شرکت کنندگان قرار می گیرد که در یکی  از جعبه ها فرد بدون هیچ تستی به مرحله بعد می رود و این قسمت بسیار مهییج است ،در این مرحله در مجموع سه نفر برای مرحله سوم انتخاب شوند. 

تهیه کننده و کارگردان مسابقه " تهران تاکسی " با اشاره به مرحله سوم گفت: در این قسمت ما یک دوربین مخفی از شرکت کنندگان داریم که آنها باید عیب خودرو را پیدا کنند و هیات داوران در این میان به عملکرد فنی شرکت کنندگان امتیاز می دهند. 

در مرحله چهارم ،سه شرکت کننده یک فرمان خودرو دارند که باید در مدت زمان تعیین شده آن را بچرخانند و در کنار آن همراه شرکت کننده باید به تکمیل پازل که نمادی از شهر تهران یا مکان های تاریخی شهر است ، بپردازد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران ، هیات داوری این مسابقه متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، پیشکسوتان تاکسیرانی ، شورای شهر و شبکه تهران است که جمعا 5 داور را شامل  می شوند و در قسمت پایانی مسابقه  نیز تقدیری از پیشکسوتان تاکسیرانی ، تاکسیران نمونه و اهدای جوائزی به برندگان مسابقه صورت می گیرد. جایزه نفر اول 2 میلیون تومان ، نفر دوم یک و نیم میلیون تومان ، نفر سوم یک میلیون تومان است.
 
همچنین در پایان هر برنامه یک مسابقه پیامکی خواهیم داشت که محور سوال پیامکی پیرامون مسائل اجتماعی و تاکسیرانی خواهد بود. 

بنا بر این گزارش ، قرار است این مسابقه 15 مهرماه در استودیوی گلستان در 26 قسمت 60 دقیقه ای تصویربرداری شود.

اسامی عوامل تولید مسابقه ،امید محمدیان امیری تهیه کننده و کارگردان ، طراح و مجری طرح : نسترن فتح الهی ، طراح دکور : مظفر شجاعی و فرخ مختاری ، طراحی سوالات مسابقه : کاووس صفایی هستند./ص
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.