معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از بهسازی تجهیزات ترافیکی معابر اصلی این منطقه خبر داد.

 
سالمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اجرای طرح بهسازی تجهیزات ترافیکی معابر اصلی منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش پویائی، ایمنی بیشتر معابر منتهی به مدارس و رفاه حال دانش آموزان اجرا خواهد شد.
سالمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح تجهیزات ترافیکی معابر اصلی و معابر منتهی به مدارس منطقه 18 بهسازی می شود.
سالمی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک در اجرای طرح استقبال از مهر گفت: بهسازی تجهیزات ترافیکی معابر اصلی و معابر منتهی به مدارس منطقه 18، بهسازی تجهیزات ترافیکی واقع در پایانه های حمل و نقل عمومی، مرمت علائم تابلوهای در مسیر منتهی به مدارس، انجام خط کشی های محوری، بلوک عابر پیاده مجازی و ایستگاه های وسائط نقلیه عمومی از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک در اجرای طرح استقبال از مهر است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: نصب پل های فلزی، جان پناه ایمنی، بشکه ترافیکی در معابر پرتردد و حادثه خیز، آماده سازی شهرک آموزش ترافیک ویژه بازید دانش آموزان، نصب بنرهای حاوی پیام های آموزشی، برگزاری نشست های کارشناسی با پلیس راهور از اقدامات دیگر این طرح است./ف

برچسب ها: بهسازی ، تجهیزات ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار