مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مصدومیت ها و مشکلات اول فصل تیم ما را عقب انداخت و حالا که زمانی را صرف کردیم بهتر شدیم و در ادامه از این هم بهتر خواهیم شد.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به خاطر مصدومیت مدتی از تیم دور بودم و نتوانستیم برای تیم گلزنی کنم، ولی فکر می کنم از این پس چند هفته دوری را جبران کنم و با گلهایی که برای تیمم می زنم، امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم هماهنگ و منظمی است، چرا که هماهنگی خوبی در خطوط مختلف وجود دارد. من ارتباط خوبی با مهاجمان تیممان دارم، تا حدی که هرکدام از ما در ترکیب قرار بگیریم، از پس حریف بر می آییم.

دقیقی با اشاره به وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: خدا را شکر وضعیت تیممان بهتر شده است، در ادامه لیگ شرایط بهتر و تیم منسجم تر می شود ، در کل عملکرد تیم ما از اول فصل بد نبود، بلکه چون نتایج دلخواه هواداران نبود به آن اعتراض می کردند، ولی طبیعی است که هفته به هفته بهتر شویم.

موفقیت تراکتورسازی تنها به کمک بازیکنان حاصل نمی شود، بلکه به حمایت هوادارانمان هم احتیاج داریم.

این مهاجم به ادامه روندگلزنی هایش اشاره کرد و ادامه داد: سعی می کنم در تمام بازی هایمان گل بزنم. شاید باید غیبت خود را جبران کنم. می خواهم با برنامه گل بزنم و از تراکتورسازی به تیم ملی برسم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار