آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان گفت: انقلاب اسلامی از ایمان سر چشمه گرفته و از معنویت بالایی برخوردار است.



به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، آیت الله نوری همدانی شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جمع مدیران جمع پر نور مقدسی است و از زمانی که مدیران از خانه بیرون می روند فرشتگان برای آنها در حال استغفار هستند.

وی ادامه داد: هر نفسی که شما می کشید عبادت است چرا که راه شما معنویت الهی دارد.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: شما مدیران درسی هستید برای ما که باید در راه انقلاب گام بر داریم و وظیفه شما خدمت کردن به جامعه ای است که تا مرز شهادت پیش رفته است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی معنوی بوده است، عنوان کرد: انقلاب ما از درون و ایمان سر چشمه گرفته ، انقلابی که ما کردیم ادامه انقلاب ائمه است که عمق عاطفی ایمانی و معنویت بالایی دارد.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: تحول در بنیان فرهنگی، سیاسی، نظامی کشور از برکات انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انسان معمولی باید خود را بشناسد، تاکید کرد: اصل علم شناخت آن است و اصل ایمان اعتقاد و درک آن .

وی گفت: تعقل وتقوا اولین مسئولیت هر انسان در زندگی است و باید تعالیم اسلامی در زندگی مورد استفاده قرار گیرد.

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: ما در اجتماع مسئولیت فراوانی داریم که این مسئولیت  می تواند مزایای مادی و معنوی بسیاری داشته باشد و اگر کوتاهی کنیم در برابر خدا و مردم مسئول هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اسلام کاملا به اجتماع اهمیت می دهد و جامعه باید بر پایه اسلام گام بر دارد، گفت: انسان همواره باید خود بسازد و اهل ایمان باشد و در این در راه استقامت داشته باشد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.