رییس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور عنوان کرد: کارفرمایان در چند سال گذشته سنگ زیرین آسیاب بودند و برای حفظ اشتغال به رغم سختی ها نهایت تلاش خود را به کار بردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی که در مراسم افتتاح متمرکز 123 طرح تعاونی و در حضور وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی سخن می گفت، اعلام کرد: متاسفانه بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بسته های حمایتی به استان اصفهان نرسید و 200 طرح در کارگروه اشتغال استان مصوب شد اما تسهیلات بانکی مربوط به آن اعطا نشد.

وی با بیان اینکه اصفهان قطب صنایعی مانند نساجی، فولاد و مصالح ساختمانی است، مطرح کرد: در این استان 78 شهرک صنعتی با 200هزار نفر اشتغال وجود داردو به دلیل شرایط ویژه استان اصفهان در زمینه تولید، دولت جدید به آن توجه ویژه داشته باشد.

سهل آبادی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی به دنبال تعامل با دولتمردان به صورت فراجناحی است، اظهار کرد: در چند سال گذشته اصفهانی ها رگ حیاتشان، زاینده رود را از دست دادند در حالی که هیچ کمک ملی برای نجات آن به اصفهان نرسید.

وی با بیان اینکه از دولتمردان می خواهیم این مساله را در هیات دولت پیگیری کنند گفت: مدیریت زاینده رود باید واحد شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد: کارگران که خانواده کارفرمایان به حساب می آیند از بسیاری جهات در محرومیت هستند به طور مثال بیمه تامین اجتماعی بسیاری از هزینه های درمان آنها را پوشش نمی دهد.

وی با ابراز خرسندی از رای اعتماد مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از وزیر محترم می خواهیم شرایطی فراهم کنند که کارگران ایمنی کار داشته باشند.

سهل آبادی اظهار کرد: بن های کارگری بهتر است کالایی شود و بعضی اختیارات قانونی به تشکل های خصوصی واگذارشود./س

برچسب ها: اصفهان ، حفظ ، اشتغال ، موجود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.