معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئيس فراكسيون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ درابتداي این دیدار دکتر محمد حسین آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اهداف، وظایف و فعالیتهای صورت گرفته در مركز قرآن عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گزارش مبسوطي ارائه کرد.

دكتر آيتي در رابطه با ارتقاء جايگاه فعاليتهاي قرآني در وزارت بهداشت گفت: با توجه به ابلاغ سند منشور توسعه قرآني كشور و  تصريح اين منشور بر لزوم ايجاد ساختاري در حد مركز يا اداره كل براي فعاليتهاي قرآني، پيگيري هاي بسياري براي ايجاد اين ساختار آغاز شد و جلسات متعددي در كميسيون هاي مختلف دولت برگزار شد و بحمداله ساختار مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت در هيات دولت تصويب و ابلاغ گرديد.

وي افزود: اين ساختار يك گام رو به جلو براي فضاسازي فعاليتهاي قرآني در وزارت بهداشت و سازمانهاي تابعه است.

معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت به زير ساختهاي حال حاضر دانشگاهها در امور قرآني اشاره كرده و افزودند: كانون هاي قرآن و عترت جزو فعالترين كانونهاي دانشجويي در دانشگاههاست و اين خود يك پتانسيل بسيار قوي براي پيگيري كارهاي قرآني است.

براساس این گزارش، دكتر افتخاري رئيس فراكسيون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی نیز با ارزشمند دانستن فعاليتهاي صورت گرفته در اين وزارتخانه بر لزوم پيگيري فعاليتهاي پژوهشي و آموزشي در حوزه بهداشت و سلامت تاكيد کرد.

حسين همتي سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت نيز در اين ديدار با اشاره به فعاليتهاي صورت گرفته گفت: تمام سعي ما در مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت، ايجاد بستري براي بروز و ظهور فعاليتهاي قرآني در دانشگاهها است و اعتقاد داريم كه تمامي فعاليتهاي قرآني دانشگاهها و سازمانها و بخش هاي حوزه سلامت بايد به صورت يكپارچه و هدفمند رشد کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار