رئیس علمی هیئت داوران جشنواره علمی‌پژوهشی کودک و نوجوان رضوی در کرمانشاه گفت: کرمانشاه تنها استانی است که مجموعه مقالات علمی‌پژوهشی آن در ادبیات کودک و نوجوان در جشنواره رضوی به عنوان کتاب سال انتخاب شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدابراهیم مالمیر در اختتامیه یازدهمین مراسم علمی‌پژوهشی امام رضا(ع) در آینه ادبیات کودک و نوجوان که در مجتمع فرهنگی‌هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد،گفت: کرمانشاه استانی است کهدارای توانی بالا در خصوص ارائه مقالات علمی‌پژوهشی در جشنواره رضوی بوده که مجموعه مقالات نفیس آن به تایید بزرگان دینی و علمای شهر قم رسیده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاهبا تاکید براینکه استان کرمانشاه دو کتاب رضوی را به ثبت رسانده، تصریح کرد: بالغ بر 35 الی 40 رساله فوق‌لیسانس در زمینه رضوی در ادبیات فارسی در استان کرمانشاه کار شده و این در حالی است که بسیاری از استان‌هاهنوزبرای چاپ مقالات خود مشکل دارند.

رئیس علمی هیئت داوران جشنواره علمی‌پژوهشی کودک و نوجوانرضوی در کرمانشاه ادامه داد: با اهتمام و توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نه تنها در زمینه چاپ مقالات مشکل نداریم بلکه شاهد ثبت و چاپ بیش‌ترین مقاله ادبی در زمینه رضوی هستیم و تاکنون پنج مجموعه نفیس در این حوزه به چاپ رسیده است./ز


برچسب ها: کرمانشاه ، مقالات ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.