هر اقدامي در زمينه it که به رشد اين صنعت در کشور کمک کند مبارک بوده و دولت بايد حمايت‌هاي همه جانبه خود را در اين زمينه انجام دهد.

امير مسعود عطايي، مدير کل دفتر توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در گفتگو با خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بسياري از مصوبات کار گروه فاوا طي سال هاي گذشته عملا محقق نشد اظهار داشت: ايجاد شهرک هاي ict در کشور چنانچه به منظور جذب منابع و تسهيلات براي صنعت فناوري اطلاعات باشد بسيار مطلوب و ضروري است.

وي افزود: براي رشد it و سرمايه گذاري در اين حوزه بايد از بخش خصوصي نيز استفاده کرد تا در کنار شهرک‌هاي صنعتي فعال در کشور صنعت it نيز بطور متمرکز فعال شود.

وي با اظهار تاسف از اينکه پيشرفت زيادي در بخش هاي مختلف فناوري اطلاعات از جمله سخت افزار، تجهيزات و نرم افزار نداشته‌ايم گفت: ايجاد چنين شهرک‌هايي موجب افزايش اشتغال نيروي متخصص و  خبره در اين حوزه خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد ريسک را کاهش و امنيت سرمايه‌گذاري در اين صنعت را افزايش دهيم خاطر نشان کرد: بايد منابع و اعتبارات بودجه‌اي براي رشد و توسعه صنعت ict در کشور فراهم شود تا بتوانيم علاوه بر نيروي انساني متخصص ساير صنايع را به سمت استفاده و سرمايه گذاري همه جانبه در اين حوزه سوق دهيم./ح

برچسب ها: فناوری ، اعتبار ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار