تیم شمشیر‌بازی اردبیل با حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور افتخارات بی‌شماری را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در اولین روز مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور، تیم‌های شمشیربازی اردبیل شگفتی‌ساز شدند.

در این مسابقات که در دو اسلحه اپه و سابر در ورزشگاه 3 هزار نفری ارومیه و در اسلحه فلوره در ورزشگاه شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز شده است، وزرشکاران اردبیلی خوش درخشیدند.

در این مسابقات که مجموعاً حدود 100 شمشیرباز از 18 استان کشور در آن حضور داشتند، در اسلحه سابر ،در قسمت انفرادی هادی نعیمی شگفتی‌ساز مسابقات شد و با کسب برتری برابر کلیه رقیبان، در بازی نهایی با برد 15 بر 12 برابر حسن ندیمی از گیلان به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یافت.

در قسمت تیمی هم تیم نوجوانان اردبیل با کسب 25 امتیاز تیمی به مقام قهرمانی اسلحه سابر و مدال طلا دست یافت، گیلان با 26 امتیاز دوم شد و تیم‌های تهران و آذربایجان غربی مشترکاً سوم شدند و برنز گرفتند.

در اسلحه اپه محمدرضا وثوقی بازیکن اهل شهرستان نیر شمشیربازی اردبیل که به همراه علی جهانی و مهدی جهانی که هر دو از شهرستان گرمی بودند برای اولین بار در مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کردند شگفتی آفریدند و با ارائه بازی‌های درخور توجه توانستند با کسب 28 امتیاز مقام نایب قهرمانی تیمی مسابقات و مدال نقره را به خود اختصاص دهند.

در پایان این مسابقات زنجان با 25 امتیاز قهرمان شد و کرمانشاه و البرز مشترکاً سوم شدند ضمن اینکه محمد رضا وثوقی در قسمت انفرادی با شگفتی مدال برنز مسابقات اپه را کسب کرد.

در اسلحه فلوره که مسابقات در تهران جریان داشت، نیما نوری تا جمع هشت بازیکن برتر مسابقات صعود کرد و در نهایت ششم شد و در قسمت تیمی این اسلحه هم تیم اردبیل در مکان پنجم کشور ایستاد.

به این ترتیب تیم شمشیربازی نوجوان اردبیل با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان شمشیربازی نوجوانان کشور شد که زنجان با یک طلا و یک نقره دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا در رده سوم قرار گرفت/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.